Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noilla kilometreillä ei mitään.mitä noista 999:stä pitäis ekana kattoa kun on kauppoja hieromassa?
Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.
Tuohan on perusjuttu ostettaessa käytettyä, eli runkonumerosta tarkistetaan mikä on oikea mallivuosi: Molemmat Ducatit mitä olen ostanut on oikeasti olleet ylivuotisia.Eikös tuo pyörä muuttunut huomattavasti noihin aikoihin, kannattaa varmistaa vuosimalli. Takahaarukasta taisi ainakin tunnistaa vai muistanko omiani?
Speksien mukaan kone on vaihdettu pienempään.Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.
sanoi:Moottorin tilavuus 50 cm3
Osaatko sanoa (tai joku muu) miten Aprilialla menee tuo. Eli näkeekö runkonumerosta mallivuoden ja jos niin mistä kohtaa?Tuohan on perusjuttu ostettaessa käytettyä, eli runkonumerosta tarkistetaan mikä on oikea mallivuosi:
Tuo VIN-koodaus on jonkinlainen standardi, eli jos löytyy tuo 17-merkkinen runkonumero niin samat ohjeet pätee.Osaatko sanoa (tai joku muu) miten Aprilialla menee tuo. Eli näkeekö runkonumerosta mallivuoden ja jos niin mistä kohtaa?
Minulla tulee kesässä ajoa 2-3tuhatta, kun perhe ja duuni vie oman aikansa (70tuhatta vuodessa autossa vie jo ajohaluja pois...) ja rakentaminenkin pitäisi saada joskus lopeteltua - eli ei välttämättä ollenkaan "epäilyttävät" kilometrit.Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.
En tarkoittanutkan epäillä kilometrimäärääejä, vaan huoltojen ajankohtia. "huoltokirja täydellinen" voi tarkoittaa sitä, että on tehty 1tkm ja 10tkm huollot, mutta jos ne on tehty joskus 2005-2006... ja sen jälkeen ei välttämättä yhtään mitään.Minulla tulee kesässä ajoa 2-3tuhatta, kun perhe ja duuni vie oman aikansa (70tuhatta vuodessa autossa vie jo ajohaluja pois...) ja rakentaminenkin pitäisi saada joskus lopeteltua - eli ei välttämättä ollenkaan "epäilyttävät" kilometrit.Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.
Luulen, että mulla ei ole enää tinkaamisen varaa =)Alkoi hieman kaivelemaan.
Taitaa olla kyseessä ylivuotinen faceliftattu yksilö. Keula ja takaswingi vaihdettu. 2005 mallisessa 999S:ssä pitäisi olla mm. radiaalikiinnitteiset jarrusatulat edessä. Runko pitäisi olla punainen, ei harmaa.
Onhan tuossa jo aihetta tinkimiseen. Ei nuo erot siitä pyörästä huonoa tee.
2005 999S
New for 2005
jos en ihan väärin muista niin huollot oli tehty 1tkm, 6tkm ja 10tkm kohdilla... Ajoista en tiedä, mut kohta sen näkee ku mopo siirtyy lännestä itään.En tarkoittanutkan epäillä kilometrimäärääejä, vaan huoltojen ajankohtia. "huoltokirja täydellinen" voi tarkoittaa sitä, että on tehty 1tkm ja 10tkm huollot, mutta jos ne on tehty joskus 2005-2006... ja sen jälkeen ei välttämättä yhtään mitään.Minulla tulee kesässä ajoa 2-3tuhatta, kun perhe ja duuni vie oman aikansa (70tuhatta vuodessa autossa vie jo ajohaluja pois...) ja rakentaminenkin pitäisi saada joskus lopeteltua - eli ei välttämättä ollenkaan "epäilyttävät" kilometrit.Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.
Toi vastasi moneen kysymykseen