Joo ei tässä mitään 8000 settejä ruveta hankkimaan.Voihan pahus, kyllä tuntuu Desmosedicin putki-/ääni-/viriprojekti vastustavan.Mää kekasin, vaihda Desmosedici nykyinen Ducatisi johonkin toiseen malliin esim. 749R:ään, siihen näyttää kilkettä saavan ihan kivasti. Tarjolla olisi esim. satsia, jossa on sylinterikansia, nokka-akseleita ja vaikka mitä. Niin ja täysputkisto tietysti, todennäköisesti 57 mm:n roorillä. Johan alkaisi sitä jylinääkin löytymään. Mites on?![]()
Mitä tulee tuohon projektiin, niin tämä kaikkihan on vielä pelkkää spekulointia ja tuon 854 setinkin otin esille sen takia, että voidaan vertailla näitä erilaisia lisäosia keskenään, mitä ne maksavat ja mitä lisäarvoa ne tuovat. Kokoajan olen myös ajatellut sitä, että onko se edes "järkevää" ruveta investoimaan tuohon nykyiseen pyörään, kun se on "vaan" 749 S. Ihan ajatuksen tasolla koko ajan mielessäni on ollut R-malli 749 tai 999. Kyse on lähinnä kustannuksista ja siitä koenko saavani rahoilleni vastinetta.
Todennäköisempää on se, että hankin joskus r-mallin, kuin että alkaisin investoida tuohon nykyiseen pyörääni. Tuollainen r-malli on kuitenkin minun papereissani jollain tavalla "ajaton" ja pidemmänkin omistamisen arvoinen. Minun ajotaidoilleni tuo S on varmasti aivan riittävä, sillä suoraan sanottuna en ole kovinkaan hyvä ajaja, tosin ajokokemustakaan ei ole kovinkaan paljoa. Tällä hetkellä tuollainen r-malli olisi kuitenkin minun tasoiselleni kuskille liian hyvä ja en varmasti osaisi arvostaa pyörän ominaisuuksia, koska en niistä vielä kovinkaan paljoa tajua.