• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

851/888 kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
(Fabio T. @ Joulu. 02 2004 sanoi:
19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin  
thumbs-up.gif
.

Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin  
thumbs-up.gif
.
Mistäs .ORGin "porukan" tuntee? Itse en ainakaan liimaile enää mitään kollektiivitarroja mopooni ja kuuluminenkin johonkin virtuaaliyhteisöön on vähän niin ja näin.

Mutta mutta, missä näitä Ducati-sessioita järjestetään? Onko muita, kun Italo-kokoontuminen? Ilmeisesti Ducati Club väsää omaa kivaansa, mutta ne merkkikerhot, ne merkkikerhot...  
crazy.gif

Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!!
wink.gif
withstupid.gif

mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?
Kylläpäs kaikki on nyt niin kauhuissaan tuosta Ducatin epäluotettavuudesta.
tounge.gif

Kyllä Ducati on luotettava jos sitä vertaa naiseen.

Ja sehän jo riittääkin.

Melkein sama nautinto, mutta luotettavammin..
biggrin.gif

Mukana ollaan
062802moto_prv.gif
itsellä ei ollut monsterissa mitään häikkää...mitä ny sadekelillä vähän öljynpaineen merkkivaloa vilkutteli! pala sähköteippiä korjas sen vian! mulla tais olla sitten susikappale se monsteri, kun huoletta sai ajella sellasia 500-1000km. päivämatkoja! että se niistä "asiantuntijain" sanonnoista! ne asiantuntijat eivät alentuneet ajamaan ducatilla, koska kaveri, jolla on joku japanialainen, sanoo niitä epäluotettavaksi!

hyvältä kuullostaa toi kokoontuminen...mutta eipä oo ducatia enää!

ja niistä herneistä saa tehdä soppaakin!
biggrin.gif

thumbs-up.gif
.
Ei niin, eikä ainakaan minua tule niissä pippaloissa näkymäänkään...!!

En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

Ducati-anarkistit yhtykää !!
wink.gif
biggrin.gif

Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!
851/888-kuskeja ei näillä palstoilla montaa ole, joten ehdotin tuolla alussa, että tulkoot kaikki asiasta kiinnostuneet mukaan.

thumbs-up.gif
.

En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

wink.gif
biggrin.gif
No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä
biggrin.gif
Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.

thumbs-up.gif
.

wink.gif
biggrin.gif
No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä
biggrin.gif
Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.
Tuo Bella Italia oli se tapahtuma, jossa tällainen tavallinen rahvaan edustaja sai lopullisesti sen Ducati kipinän.

Viime kesänä käytiin koko perheen voimalla autolla, ensi kesänä ehkä menen mopolla. Minä kun en (vielä) osaa boikotoida mitään enkä ketään. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseen. Tämä on vapaa maa. Kunnioitan Fabion kantaa merkkitapahtumiin.

biggrin.gif
En tule....
Tuo 851/888 kokoontuminen oli hyvä idea, eikä se mitenkään sulje pois ketään osallistumasta bella italiaan tai johonkin muuhun kokoontumiseen tämän lisäksi.

Itse en osallistu muihin kokoontumisiin, mutta mielelläni tulen ihan mielenkiinnosta katselemaan "poikien" upeita 888:ja, etenkin nuo sp-mallit on pakko nähdä.

Lisäksi on hauska tavata niitä nimimerkkejä, jotka täällä kirjoittelevat. Fabion ehdotus paikaksi oli tosiaan loistava, sinne on mukava tehdä ainakin täältä (oma lehmä ojassa) päivän retki.

En oikein ole innostunut noista "kokkareista", enkä usko niistä jatkossakaan innostuvani sen kummemmin... Joskus olen käynyt paikallisilla aurajoki-pysäköinti-pikakokkareilla, mutta sekään ei erityisesti ole innostanut. Joskus siellä tosin on tullut nähtyä upeita laitteita. Pidemmissä kokkareissa meno tahtoo olla "örvellystä", ja sellainen ei minua mitenkään kiehdo. Jokainen touhuaa tavallaan...

thumbs-up.gif
.
Ai mitä varten pitäisi ensin käydä jossain virallisessa tapahtumassa, ennenkuin voi ajella Vehoniemelle?

nixweiss.gif
nixweiss.gif
smile_org.gif

Miekin voisin tulla vaikka tolla 907ie:llä, jos ei satu 4 viikon kesäloman aikaan, jolloin oon jossakin etelässä;-))

Voisin vaikka tulla kuulostelemaan "italowesternin" kokemuksia ST4S:stä, kun sellasta himottais.....

Back