Motoparkissa kierroksia piti olla 7000.K7 750 Suzuki 97 db 5000rpm, eli juuri ja juuri maanantaina ajeleen Ahvenistolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motoparkissa kierroksia piti olla 7000.K7 750 Suzuki 97 db 5000rpm, eli juuri ja juuri maanantaina ajeleen Ahvenistolle.
Ahvenistolla kaveri pyysi 5000 kierrosta. Käviköhän pieni kämmi???Motoparkissa kierroksia piti olla 7000.K7 750 Suzuki 97 db 5000rpm, eli juuri ja juuri maanantaina ajeleen Ahvenistolle.
Sanoisin, että kyseessä on kyllä lähiympäristön asujaimisto, eivätkä ns. viherpiipertäjät. Viime syksynä järjestetyssä tilaisuudessa 150 lähiasukasta vaati melua alas tai rataa kiinni. Yksi asukas puolusti rataa.nyt on kyllä pakko avautua vaikka onkin ihan offtopiccia...
mikä siinä on että ihmetellään kun porukka painaa miljardsia kaduilla vaikka radallekkaan ei päästetä kun keksitään tollasia viherpiipertäjien "höpöhöpörajoja"
itse haluaisin oikein kovasti käydä radalla joskus koittamassa mutta ei tolla mun ACRAlla mihinkään pääse ku sen verran huutaa. vakiopönttökin sängyn alla on muttei sekään tollasista rajoista varmasti selviydy ja siinä catti joten voi olla radalla aika lämpsäkkä![]()
kaikki pitää aina jollain säännöillä pilata niin se vaan menee![]()
pitää siis jatkaa katu-GPtä![]()
Tätä mä en ymmärrä sillä ensiksi ostetaan talo radan vierestä ja samalla tiedetään siitä aiheutavasta äänestä.Sen jälkeen aletaan itku kiukulla valittamaan radasta vaikka itse on ollut tietoinen siitä aiheutuvasta melusta.MUUTTAKAA VAIKKASanoisin, että kyseessä on kyllä lähiympäristön asujaimisto, eivätkä ns. viherpiipertäjät. Viime syksynä järjestetyssä tilaisuudessa 150 lähiasukasta vaati melua alas tai rataa kiinni. Yksi asukas puolusti rataa.nyt on kyllä pakko avautua vaikka onkin ihan offtopiccia...
mikä siinä on että ihmetellään kun porukka painaa miljardsia kaduilla vaikka radallekkaan ei päästetä kun keksitään tollasia viherpiipertäjien "höpöhöpörajoja"
itse haluaisin oikein kovasti käydä radalla joskus koittamassa mutta ei tolla mun ACRAlla mihinkään pääse ku sen verran huutaa. vakiopönttökin sängyn alla on muttei sekään tollasista rajoista varmasti selviydy ja siinä catti joten voi olla radalla aika lämpsäkkä![]()
-hh-
kyllähän mä ton tajusin kenestä se kiikastaa kuhan piti vähän taas purkaaTätä mä en ymmärrä sillä ensiksi ostetaan talo radan vierestä ja samalla tiedetään siitä aiheutavasta äänestä.Sen jälkeen aletaan itku kiukulla valittamaan radasta vaikka itse on ollut tietoinen siitä aiheutuvasta melusta.MUUTTAKAA VAIKKASanoisin, että kyseessä on kyllä lähiympäristön asujaimisto, eivätkä ns. viherpiipertäjät. Viime syksynä järjestetyssä tilaisuudessa 150 lähiasukasta vaati melua alas tai rataa kiinni. Yksi asukas puolusti rataa.nyt on kyllä pakko avautua vaikka onkin ihan offtopiccia...
-hh-
KESKELLE METSÄÄ PERK**E.Muutenkin näitä harrastus paikkoja on vähän.
Tai hevostallin vierestä ja alkaa heti valittaa hajuakyllähän mä ton tajusin kenestä se kiikastaa kuhan piti vähän taas purkaaTätä mä en ymmärrä sillä ensiksi ostetaan talo radan vierestä ja samalla tiedetään siitä aiheutavasta äänestä.Sen jälkeen aletaan itku kiukulla valittamaan radasta vaikka itse on ollut tietoinen siitä aiheutuvasta melusta.MUUTTAKAA VAIKKASanoisin, että kyseessä on kyllä lähiympäristön asujaimisto, eivätkä ns. viherpiipertäjät. Viime syksynä järjestetyssä tilaisuudessa 150 lähiasukasta vaati melua alas tai rataa kiinni. Yksi asukas puolusti rataa.nyt on kyllä pakko avautua vaikka onkin ihan offtopiccia...
-hh-
KESKELLE METSÄÄ PERK**E.Muutenkin näitä harrastus paikkoja on vähän.toi on ihan sama ilmö ku porukka ostaa lentokentän vierestä talon ja alkaa saman tien valittamaan melusta. mielestäni jokaisen oma valinta...![]()
![]()
TykkäsinAthene mitäs tykkäsit gikseristä radalla?Mun mielestä yksi parhaista
ajaa rata ajoa.Toki sitten kun osaa oikeasti ajaa(mitä mä en osaa) täytyy etupäätä
kyllä kiristää lisää se pohjaa muuten helposti.Eilen ei kyllä pohjannut
sillä mä olin talven jälkeen vähän hukassa ton pyörän kanssa.