• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

749 & 999 ilmansuodatin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IlDuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
öljytäänkö puhdistuksen jälkeen ?
Manuaalissa mainitaan puhdistus paineilmalla ja uusiminen tarvitaessa.

Minulle ainakin sanottiin huollossa, että täytyy öljytä aina puhdistuksen jälkeen. Ja tuo homma pitäisi tehdä melko tiuhaan. itse öljysin siis ainakin. Taisin tehdä noin 1000km välein. En tiiä tarviisko niin tiuhaan mutta teinpä kuitenkin. ois muuten myynnissä DP-suodattimet pikkurahalla jos jotakin kiinnostaa. Ei oo paljoa ajettu niillä. Käyvät ainakin -03 ja -04 malleihin
sport05.gif

Kiitos, tuota vähän epäilinkin. Jotain vaahtomuovisuodattimille tarkoitettua ?
Minulla on jo tuplat suodattimet, toiset ajossa, toiset puhtaana odottamassa asennusta. Minulla ei oikein ole tarvetta, ellei nyt melkein ilmaiseksi saa
tounge.gif

Minulla on jo tuplat suodattimet, toiset ajossa, toiset puhtaana odottamassa asennusta. Minulla ei oikein ole tarvetta, ellei nyt melkein ilmaiseksi saa  
tounge.gif
onko sinulla siis orkkisuodattimet. Nuo DP suodattimethan eivät ole mitään vaahtomuovia vaan jotain verkkotyylistä. En tiedä kyllä mitä mateliaalia ne on mutta eroavat alkuperäisistä. Niiden alkuperäisten suodattimien öljyämisestä en osaa sanoa. Luulisi kyllä, että niitäkin pitäisi öljytä
nixweiss.gif

EDIT

Ja kympillä lähtee ne DP suodattimet
biggrin.gif

tounge.gif
onko sinulla siis orkkisuodattimet. Nuo DP suodattimethan eivät ole mitään vaahtomuovia vaan jotain verkkotyylistä. En tiedä kyllä mitä mateliaalia ne on mutta eroavat alkuperäisistä. Niiden alkuperäisten suodattimien öljyämisestä en osaa sanoa. Luulisi kyllä, että niitäkin pitäisi öljytä
nixweiss.gif

EDIT

Ja kympillä lähtee ne DP suodattimet
biggrin.gif
Kymppi ei oo paha raha suodattimista. Jos ei muille kelpaa niin myy ne mulle.

Back