• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

4.12.2006 superminimotoilemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paikka: VM karting center (Myllykyläntie 3, 016760 - Vantaan Vauhtikeskuksen vieressä). Ajo-ohje: - klik -
Aika: Maanantai 4.12.2006 klo 19-21

Ilmoittautuneet

*piipu
*jens
*köpi ?
*jarru
*tomppa
*harza
*eguilibrium?
*theseus ?
*kuulapää

Tällä kertaa maanantaina...tiistaihin ei mahtunu... Nyt ois kahen tunnin vuoro tyrkyllä, eli 19.00-21.00  
062802jumpie_prv.gif

Taas sillä varauksella et jos siihen tulee karting ajoo sit ei mahuta...mut mä ilmoon jos näin.....

taas vois harkita sitä 10 kerran lippuu...eli jotka siihen messii haluu ni ottakaa tasaraha 14 e!!!!! ilman sarjalippua 16 e....

eiku  maanantaina  
062802moto_prv.gif

edit:premier ja ertzi poistettu..

Mä tuun
062802jumpie_prv.gif

oisit laittanut topicin tuonne orgin tapahtumat puolelle niin etusivullekin tulee linkki/pvm.

Kelju kuittaa, eli mukana
biggrin.gif

Jos joku tarttee kyytiä tonne Vantaalle niin mun ketterän koslan kyytiin mahtuu yksi henkilö. Eli ajelen Ruoholahdesta tuonne maalle
tounge.gif
Voipi laittaa privaa tai sitten soittaa puh.n. löytyy tuolta PK- suljetulta foorumilta tietty.

Edit: En pääse tulemaan
bawling.gif

Tällä kertaa en pääse mukaan
062802moto_prv.gif
, maanantaina työmatkalla ja
033102beer_1_prv.gif

Mutta seuraavalla kerralla (?) sitten taas, mahdollisesti ja toivottavasti.

oisit laittanut topicin tuonne orgin tapahtumat puolelle niin etusivullekin tulee linkki/pvm.
miun " haut" on tänne siiretty....joten tääl kirjottelen
biggrin.gif
kiltti tyttö oon en ollenkaa rebel.... ;D

eli mesissä:
*piipu
*jens
*köpi
*kelju.k.kojootti
*jarru
*tomppa
*premier
*harza
*ertzi ?

hyvinki viel mahtuu lössii...varsinki jos meil on se pari tuntii aikaa vetää.....ai nii muistakaa sit livenä antaa mulle vinkkei miten voin sitä mutka ajooni parantaa.....
wink.gif

miun " haut" on tänne siiretty....joten tääl kirjottelen  
biggrin.gif
kiltti tyttö oon en ollenkaa rebel.... ;D

eli mesissä:
*piipu
*jens
*köpi
*kelju.k.kojootti
*jarru
*tomppa
*premier
*harza
*ertzi ?

hyvinki viel mahtuu lössii...varsinki jos meil on se pari tuntii aikaa vetää.....ai nii muistakaa sit livenä antaa mulle vinkkei miten voin sitä mutka ajooni parantaa.....
wink.gif
Lupaamme huutaa radan laidalla kuin futismutsit ikään
biggrin.gif

No pakkohan sitä on taas tulla. Hirvee säätö, suunnittelu ja sekoilu 10min hurmion takia
biggrin.gif
Toihan on sitten ihan kuin seksiä!
biggrin.gif
Miten siihen saa 10 minuuttia kulumaan ...
tounge.gif
Heh... MattiR, mä kun luulin, et oot taitava, rauhallinen ja ennakoiva kuljettaja, mut haluutkin mahdollisimman nopeasti perille
biggrin.gif

Oliko piipu viimeks mitään puhetta sen viidennestä moposta? Onko se ihan mahdotonta saada käyttöön? Tuntuu jotenkin typerältä, että se 8v. "ratamestari" patsastelee ja päristelee sen mopon päällä siellä lähtösuoran takamutkassa.

Tosin kahden tunnin aikana taitaa päästä ajamaan kaks settiä, jos porukka ei moninkertaistu
062802jumpie_prv.gif

Oliko piipu viimeks mitään puhetta sen viidennestä moposta? Onko se ihan mahdotonta saada käyttöön? Tuntuu jotenkin typerältä, että se 8v. "ratamestari" patsastelee ja päristelee sen mopon päällä siellä lähtösuoran takamutkassa.

Tosin kahden tunnin aikana taitaa päästä ajamaan kaks settiä, jos porukka ei moninkertaistu
062802jumpie_prv.gif
Ei ne mua ainakaan päästäny viimeks radalle sillä viimesellä, vaikka varovaisesti ja kohteliiasti yritin suostutella. On kuulemma varamopona jos joku hajoo. Eikä edes viimeseen settiin suostunu antamaan sitä ajoon, silloin ei haittais vaikka mopot hajoiliskin... Mut ehkä ne haluu pitää sen varamopona, jos joku ihan oikeesti joutuu pajalle, niin on aina se neljä käytettävissä...

No, aina kannattaa kysyä
smile_org.gif

Mä en tällä kertaa pääse osallistumaan ku on muita velvollisuuksia.

Niiden pitää varmaan vääntää rautalangasta toi neljän mopon asia mulle. Sitä vaan että jos yks mopo hajoo on niin on silti käytettävissä neljä mopoa oli se yks varalla tai ei? Ei ymmärrä
crazy.gif

Back