Sympatiaa vaan kaikille ärsyyntyneille.

Tosin mikä tässä nyt oikeesti muuttuu, minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä. Aikomuksen mukaan huomautuksen saa nopeusrajoituksen 3-10kmh ylityksestä ja vasta sitten mennään rikesakko / pv-sakkoalueelle. Voihan sitä alinopeudellakin töppäillä, ei se aina ole ylityksestä kiinni.
Olen noudattanut iät ajat tilannenopeutta.. huom! tilanteen, ei oman uhoomisen mukaan. (nopeudet rajoituksiin nähden -20 +30kmh, navigaattorihan näyttää todellisen nopeuden). Samoin olen huomioinut sen todellisuuden, että poliisi valvoo liikennettä. Näin myös se fakta pitää ottaa huomioon. Kun paljon ajaa (näkötornilla ja mopolla yht. jo yli 2milj.km), poliisin valvontapaikkojen aistiminen on jo selkäytimessä. Omaan liikennekäyttäytymiseeni asialla ei ole todellakaan ole mitään merkitystä.
Radathan ovat paikkoja, joissa sitä itteensä ja pyöräänsä voi testata ja kurmoottaa, ei julkinen väylä. Sori vaan, mut mulla ei ole enää järjellistä syytä kapinoida liikenteessä. Siksi olen vain muuttanut asennettani. Poliisia pidän tarpeellisena duunarina tienpäällä ja ihan mukavia kavereita ne on. Oppirahani olen aikoinani maksanut ihan varmasti.
ps. Ja toiseen asiaan. Kun Ylikiiminki yhdistyi Ouluun, vedettiin moottoriurheilun suunnitelma pois lakkautetun kunnan sivuilta. Ehdin kuitenkin imuroida pdf suunnitelman itelleni. Nyt kun viimeinenkin valitusaika maankäytöstä korkeimpaan hallinto-oikeuteen umpeutui 20.3.09, pitää vain toivoa, että mikään valitus (joita ei ollut viikkoa ennen em. päivää) ei menisi läpi. Hallinto-oikeus ei hyväksynyt omassa portaassaan ainuttakaan valitusta. Tässä seuraavassa suunnitelmaan voi omilla sivuillani tutustua. Aikataulu on ajastaan jäljessä.
http://www.hemmi.fi/Yleissuunnitelma_2006.pdf