• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2pv TouRinki 26.5.-27.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
uti sanoi:
W-P, sun etuvalo muuten toimi ennen porvoon kiertoliittymää, sinähän se olit kun lähdit pois siitä mun takaa?

Joo, niinpä teki. Pysähdyin shellille tankkaamaan/työntämään jääpaloja hanuriin ja huomasin saman. Siinä on varmaan jonkunsortin kosketushäiriö.
Sitä toi soraralli teettää:)

Hah, kuvista kun kattelin ajoneuvoja niin taisin olla jonkun osan mukana sunnuntaina inkeroisista tuonne pukaron suuntaan. Jos olin niin mä olin se joka joutu sillä harmaalla k1200s sinne letkan keskelle :D

Joo meillä oli vierailevia tähtiä muutamia matkan aikana letkassa mukana. Enemmän kyllä ihmetyttää se että ilmottautuneita majoittautujia oli 20 mutta maksajia oli 21! Kuka siis oli jäniksenä mukana? Vai maksoiko joku 2 kertaa?

Oliko sun kyytiläinen listassa?

Go-Za sanoi:
Joo meillä oli vierailevia tähtiä muutamia matkan aikana letkassa mukana. Enemmän kyllä ihmetyttää se että ilmottautuneita majoittautujia oli 20 mutta maksajia oli 21! Kuka siis oli jäniksenä mukana? Vai maksoiko joku 2 kertaa?

Go-Za sanoi:

Sä sanoit porukalle siel Savonlinnan abc:llä hyvin selvästi summan/per nuppi ja tasarahalla. Sit ruvettiin heittää siitä jonkinlaista "herjanpoikasta", niin oisko jollain menny pasmat sekaisin:grin:. Hetkinen, joo kyllä me maksettiin 2 x 27 euroa, eli meidän kohdalla homma meni kait ok:D
No, hyvä se vaan on tukea pientä kyläyhdistystä, kun puitteet ja varsinkin aamupala oli mahtava.
Täytyisi nyt lähtee hinkkaa tota jammuu noista pölyista ja itikoista puhtaaksi. Kerään voimia.Onneksi vielä pari päivää vapaata:jpstyle:

Hienoa kuvaa.. huomaa maisemataukopaikka:D

Mitens toi Biimeri tuollee kiliseekolisee. Ookko pannu räpättimet renkaisiin jotta tuntuu sporttisemmalta?:grin:

W-P sanoi:
Mitens toi Biimeri tuollee kiliseekolisee. Ookko pannu räpättimet renkaisiin jotta tuntuu sporttisemmalta?:grin:
No aikaisempiin videoihin verrattuna mitä oon julkaissu niin tää on todella hiljainen. Kamera oli kiinni takalaukun päällä, sinne ei ainakaan moottorin/ pakoputken (tai vaihteiston) ääni enää hirveesti kuulu. Kaikki muu sitten sitäkin paremmin!

Valituksiakin voi tehdä:
875_n.jpg

Ai, että oli hienoa kuvaa. Kyllä edessä ajavan W-P:n ajolinjoja sai vain tässä sohvalla ihailla. Luulin ekaksi Casey Stoneriksi, mutta reppu paljasti äijän:D

Mä oottelen sitä museotiepätkää... oisko jo??? (kiittämätön)

Back