• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2pv TouRinki 26.5.-27.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Redo sanoi:
Hei mitenkäs muuten, onks siinä yöpymisen yhteydessä mahdollisuus ruokkia itsensä, vai syödäänks ennen majoittumista? :O ...Vai otanko omat eväät :D

Syöpötellään Gourmét-ravintola ABC:ssä n. 320km lähtöpaikan jälkeen. Eli Redolle n. 210km letkaan liittymisen jälkeen.
Majoituspaikkaan ei ole varattu iltaruokailua.... mutta olen melko varma että grillauspaikka löytyy, eli ostetaan samaisen ABC:n hyllyt tyhjiksi Atrian hiillosmakkaraa (nam!), Itse ajattelin kyllä jotain kanaa tai possupihviä mussuttaa illalla:wanna:

Redo sanoi:
Ei hel... Makkaraa ?! Joo mihinköhän reissuun oon pääni pistäny :D

Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h :D

Kyllä tämän(kin) pyöräkunnan täytyy ottaa hiekkäpätkät myös erityisen varovasti, kun kaksi päällä olemme ja laukut romua täynnä (syy: kaksi reissua yhteen putkeen)

Go-Za sanoi:
Syöpötellään Gourmét-ravintola ABC:ssä n. 320km lähtöpaikan jälkeen...

Hmm. Meidän täytyy ravita kupu kunnolla ennen lähtöä Mäntsälästä (takana aamuajo Posarista, lähtö sieltä klo 6). Täytyy ahmia Tuliruusussa viimeistään lämminruoka ja sit tuolla ABC:ssä vaikka setti uudestaan:)

Mites Turun porukka, eikös teillä ole vähä sama homma syömisten kanssa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sitte pitäis siirtää lähtöä vielä aikasemmaks... Kahvi vois tosin maistuu jo tuohon aikaa kun liikkeelle pitää lähteä kumminkin jo 7:30.

Tonnijammu sanoi:
Hmm. Meidän täytyy ravita kupu kunnolla ennen lähtöä Mäntsälästä (takana aamuajo Posarista, lähtö sieltä klo 6). Täytyy ahmia Tuliruusussa viimeistään lämminruoka ja sit tuolla ABC:ssä vaikka setti uudestaan:)

Mites Turun porukka, eikös teillä ole vähä sama homma syömisten kanssa?

Reitit TomTom -muodossa ladattavissa: täältä.

Grillausmahdollisuudet ovat mainiot! Alueella on ulkotulipaikka ja n. parinsadanmetrin päässä on grillikota. (Kyläpäällikkö kertoo...)

Viimeksi muokattu:
uti sanoi:
"Tyre" muodossa, menee siis Garminiin kans.

Niin siis tuo tiedostotyyppi .itn menee TomTomiin, ja sen voi myös avata Tyrellä.
Ja Tyreltä sitten tallentaa haluamassaan muodossa (esim. Garmin). Olen pahoillani jos tämä nyt oli liian hankalaa...:respect:

Team Tusby passaa tämän kiekan ja vetää omat kiemurat mökille ja takaisin. Jokunen pätkä täsmää TouRinkin kanssa, joten huiskutetaan kovasti jos nähdään :bye:

Mulla taas 2 pätkää soraa reitille, Voikoski- Mäntyharju, aika -1min/km -1km. (googlen aika) Sulkavan jälkeen Savonlinnaan aika +25min/km +7,5km.
Savonlinnassahan iso stoppi abc.

Sekä perillä 80km/ 2h saunalenkki, jos jaksaa.

Ei tosta utin viestistä mitään selvää saanu... Mutta ilmeisesti jotain reittikikkailua tulossa...?

Pisteestä a pisteeseen b alkuperäistä reittiä aika/km (matka) (esim. 14min/ 16km )
Tekemäni sorakoukkaus verrattuna alkuperäiseen -1min/-1km (reittini minuutin nopeampi/ 1km lyhyempi, + pidempi)
Aukesko,viimeistään aamuun mennessä viesti on yhtä selvä kuin kuski.

Back