• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2pv TouRinki 26.5.-27.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joke sanoi:
Jaa väistää, tämmöisiä me ajeltiin viime kesänä ihan vapaehtoisesti katupyörien kanssa :D

:)No joo kyllähän sitä aina pääsee mut onko se varsinaisesti kivaa... mut katellaan...loppupeleissä mulle on ihan sama jotta mulle ei omaa kierto"letkaa" tartte järjestää:)

W-P sanoi:
:)No joo kyllähän sitä aina pääsee mut onko se varsinaisesti kivaa... mut katellaan...loppupeleissä mulle on ihan sama jotta mulle ei omaa kierto"letkaa" tartte järjestää:)

Kivan ja kurjan raja on häilyvä. Sitä kutsutaan mielenterveydeksi. Joken viittaamaan reissuun sanoisin että musta oli ainakin kivaa, Tosin olen muutenkin vähän tämmöinen:)-

Tosin olen muutenkin vähän tämmöinen:)-[/QUOTE]

:D Sun kanssa en ala väittelemään kivuudesta; jannu painaa 800km päivässä niin täytyy olla kivaa:D.....ja onhan se:peukutpystyyn:

Sääennuste alkaa näyttämään melko hulppealta!!!
nim1.jpg

Lähtö kahta vaille? Eikös se oo kolmekymmentä yli kymmenen tai kolmekymmentä vaille yksitoista, apauttiarallaa.
Herra numero 14 ilmoittautuu.

sikiviki sanoi:
Noup. Posari samaan aikaan.

Juu, niin on ja sinne ollaan menossa:)

Käydään tsekaamassa Posari ja la aamuna lähretään ajaan tämän TouRinkin lähtöpaikalle Mäntsälään (271km), koska ei yksinkertaisesti voinut olla lähtemättä tälle reissulle. Näin yhdistyy kaksi päällekkäistä tapahtumaa ja palkaksi siitä saamme ainakin lauantaina ajaa..ajaa...aika paljon.:orgmp3:

Hei Go-Za....... tsekkasin majoituslinkkiä ja siinä luki jotta liinavaatteet sais 10egellä. Onks sulla tietoo tästä kun ei millää jaksais jotain lakanasettejä ottaa reppuun. Ajokamoissa tosin nukkuu vaikka pensaassa......:jpstyle:

W-P sanoi:
Hei Go-Za....... tsekkasin majoituslinkkiä ja siinä luki jotta liinavaatteet sais 10egellä. Onks sulla tietoo tästä kun ei millää jaksais jotain lakanasettejä ottaa reppuun. Ajokamoissa tosin nukkuu vaikka pensaassa......:jpstyle:

Soitin setä kyläpäällikölle, joka sanoi että...
Onnistuu! (on vaan aika usvanen hinta... Tohon hintaan jo ostaa omat tarjoustalosta)

Suzu-ukko sanoi:
Mulle mahtuu kyytiin.

Jaa, hienoa kiitoksia. Mä tarjoon sit kahvit matkalla:bisseä:

Oltiin vähän liian hätäsiä Suzu-Ukon kanssa. Eli kiitti Suzu-Ukolle tarjouksesta, joudun perumaan (voin mä kyl silti kahvit tarjoo...)
Ahdas reppu meikäläisellä....

Mä otan sitten sieltä nuo liinavatteet; on tosiaan kova hinta mut kait ne on sitten ainakin puhtaat.....:right:

EDIITTIÄ LAITOIN

Jos on vielä jonossa tilaa niin lähden koittamaan kestääkö per*e tuollaista matkaa.
Kelit näyttäis olevan kumminkin enemmän ku sopivat...

Voi rähmä! Meikä joutuu valitettavasti heittämään pyyhkeen kehään ja perumaan oman osallistumisen. Iski talokauppakuviot päällensä yllättäen, joten pakko jäädä kotiin vanhaa kämppää fiksaamaan... Pitäkää hauskaa munkin puolesta, seuraavaan kertaan!

marko.fzs lupasi weturoida Turgulaiset pelipaikalle ja takaisin :;):

Back