• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2BeSafe rojektin kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toihan on kysely siitä mitä motoristit ajattelee ja haluaa.
Jotenkin täällä on menty keskustelemaan ABSeista ja muista ihan kuin ne olisivat kyselyn syytä.
Jos haluat semmoiset, osta sellainen pyörä. Jos et halua niin osta pyörä ilman ABSeja. tai ota toimivat ABSit pois. Sitä on monikin tehnyt, kun ei halua korjata kalliita ja rikkimenneitä ABSeja.

Itse olen sitä mieltä, että ABSit ovat mainio ja turvallisuutta lisäävä asia asfaltilla, mutta soralla jopa vaarallisetkin. Kerran olen ajautunut juuri kynnetylle perunapellolle märältä savitieltä ABSien takia. Siksi kytken ne pois soralla, kun paljon siellä ajelen. Pyörä on BMW R1100GS, jossa onneksi ei ole edes integraalijarruja.
Saa ainakin päättää millä pyörällä jarruttaa, yleensä jarrutan aina vain etupyörällä, soralla joskus takapyöräkin on hyvä vetää lukkoon.

Kävin joskus R.M.Heinon koeajopäivillä.
Ja lähdin ajelemaan 800 Gessulla. No menin tietysti hiekkateille.
Ajoin kuin omallani, eli joka mutkasta takapyörä luistoon.
No mitä helvettiä
crazy.gif

Pyörässä on jotain vikaa, kun vetää kaasun täysille, se nikottelee eikä kulje mihinkään eikä varsinkaan sudi.
No sitten keksin, että siinä oli joku hemmetin luistonesto päällä. Onneksi sain sen kytkettyä pois pienen nappulashown jälkeen.
Heh, sitä en halua ainakaan. Kaikki hauskuus kateissa.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

No kerro mulle mitä mä teen semmoisilla jarruilla jotka ottavat etu ja takapäästä yhtä aikaa,ja abseilla ja luistonestolla.
Hiekka ja sorateillä niin noi ovat oikeastaan hengenvaarallisia!!!
No enpä tiedä mitä sinä niillä teet tai olet tekemättä. Ei se kuitenkaan automaattisesti kai tarkoita noiden varusteiden täydellistä tarpeettomuutta jollekulle muulle - tai muussa tilanteessa.

No enpä tiedä mitä sinä niillä teet tai olet tekemättä. Ei se kuitenkaan automaattisesti kai tarkoita noiden varusteiden täydellistä tarpeettomuutta jollekulle muulle - tai muussa tilanteessa.
Suurin osa pyöräilijöistä ajaa 100 % asfalttia.
Sinne ABS on erinomainen turvallisuutta lisäävä tekijä.

Sitä mieltä olen ehdottomasti.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Kysely sai jonkin verran jatkoaikaa, joten tähän ehtii vielä osallistumaan.

Kysely sai jonkin verran jatkoaikaa, joten tähän ehtii vielä osallistumaan.
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
???

This survey is completed

Thank you for your interest!

Unfortunatley this survey ended on 05.15.2011.

--- No niin tai näin, tyypihyväksyntä vaatimukset kiristyy, muutokset kielletään ja katsastus tulee olemaan arkipäivää. Kallista arkipäivää - ja varmaan sen joutuu tekemään sillloin kun paperissa lukee, oli hankia tai ei.

Tää on juurikin sitä että kun ei ymmärretä mistä on kyse niin tehdään jotain että voidaan osoittaa että on tehty jotain. Sen sijaan että tehtäis jotain millä olis oikeesti vaikutusta.

Back