• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2014 jäsenyys ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kovasti yritin ostaa mutta ainakaan Handelsbankenin linkki ei toiminut :no:
Täytynee kokeilla myöhemmin jos sitten pelittäisi :paikallatuulee:

Tässä taitaa mennä vielä niin, ettei pysty maksamaan jäsenyyttä toiselle?
Eli toinen kirjautuu sivuille omilla tunnuksillaan ja menee itse kauppaan hoitamaan asian...? :dunno:

CJ sanoi:
Eli toinen kirjautuu sivuille omilla tunnuksillaan ja menee itse kauppaan hoitamaan asian...? :dunno:

Itse kokisin ongelmallisempana sen, että joku ostaisi nimiini yhdistysten jäsenyyksiä.

CJ sanoi:

Jep, eli lahjaksi toiselle ei voi jäsenyyttä ostaa. Tämä juontaa juurensa siihen, että jäsentietokanta päivittyy automaattisesti kun jäsenyys on ostettu. Toisekseen kuten tuossa aiemmin mainittiin, niin toisen liittäminen yhdistyksen jäseneksi voisi olla hieman kyseenalaista, etenkin jos lupaa siihen ei ole.

Jäsenyys maksettu
smiley-dance013_zps5e84ab4c.gif

Millon se uus jäsenkortti oikeen tulee? :grin: :grin: :p

Back