Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jozkunen sanoi:Noin. Liitytty jäseneksi hetken selailun jälkeen vaikka pyöräkin vasta hankinnassa![]()
Silverwing sanoi:Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?
tate66 sanoi:Kai siinä on tietyin aikavälein massapostitusta, turha paria kerrallaan laittaa.
Ei ole minulle vielä tullut mutten ole murheissani.
Jozkunen sanoi:Noin. Liitytty jäseneksi hetken selailun jälkeen vaikka pyöräkin vasta hankinnassa![]()
GuessWho sanoi:Uskoisin että seuraava postitus lähtee helmikuun loputtua, kun kaikki je jotka haluavat uusia jäsenyytensä viimetipassa ovat postituslistalla mukana.

Strommari sanoi:kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...
Strommari sanoi:kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...
pupu sanoi:Profiilisi mukaan et ole jäsen, johtuu tästä.
Oletko liittyny ja maksanu viime vuoden jäsenyyden?
Strommari sanoi:Juu, liityin viime vuonna ja maksoin silloin molemmat. Voisko johtua kun kotiosoite on ulkomailla?
shwoomie sanoi:Laitappa meiliä rahastonhoitaja@moottoripyora.org niin tutkitaan
No nyt homma hoidossa!Strommari sanoi:No niin... homma selvisi ja oma kämmi siis luulin maksaneeniNo nyt homma hoidossa!

henkka 71 sanoi:Kiitos paljon.kiva jos sattuis jostai löytyy
Mulle tulee kortti varmaan seuraavassa lähetyksessä kun jäsenyys hankittu vasta 03.01.14-miq sanoi:Kyllä, jäsenkortti oli laatikossa odottelemassa. Hienoa, kiitokset!![]()

Bartti sanoi:Mulle tulee kortti varmaan seuraavassa lähetyksessä kun jäsenyys hankittu vasta 03.01.14
tai sitten olen antanut itelloonille väärän osoitteen tai jotain![]()