• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2013 Yamahan malleja julkaistu...ja ensi kuussa tulee lisää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiiikeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän kyllä ihmettelen tuota yamahan logiikkaa. Miksiköhän 2013 fjr1300:sen tehoa on lisätty vain noin 3hv? Olisivat saaneet lisätä tehoa vähän enemmänkin.

Jokohan noita 2013 FJR1300- on toimitettu liikkeisiin? Olin vkonloppuna työreissussa Italiassa, ja sielä olin näkevinäni mp- liikkeen ikkunan läpi tuommoisen uuden 1300- pelin. Ihan 100%- varma en kuitenkaan ole oliko tuo jo 2013- malli. Pyörä oli hieman kaukana ikkunasta, oli pimeää ja punkku lämmikkeenä ei parantanut silmän tarkkuutta :)

Mitä Kölnissä katsoin sitä niin minusta se näytti vain lievästi uudistetulta faceliftiltä. Voin kyllä olla väärässäkin.
Edit: katsoin linkin ja onhan siinä elektroniikkaa lisätty (tosi hyviä matkapyörään), mutta moni asia näytti vanhasta otetulta ja siksi tuli facelift-vaikutelma.

Viimeksi muokattu:
Reilu viikko sitten näyttivät Jammun pajalla Hamamatsussa väsäävän FZ8 mallia ja viereisellä hihnalla tuli uusia Drag Stareja... Äfzetaa tuli kolme siinä ajassa kun yksi Drag saatiin läjään...

Kake3 sanoi:
Eipä tullut FJR:än vieläkään kuudetta vaihdetta.
Onneksi! Kuka vaihteista tykkää? Nykyisiä voisi kylläkin pidentää, kun tehot riittää, vaikka neljään vaihteeseen :orgmp:
p.s. itse siirryin kotiloissa automaatteihin, kun alkoi tulla kaikkiin 5 vaihdetta :)

Viimeksi muokattu:
Matva sanoi:
Onneksi! Kuka vaihteista tykkää? Nykyisiä voisi kylläkin pidentää, kun tehot riittää, vaikka neljään vaihteeseen :orgmp:
p.s. itse siirryin kotiloissa automaatteihin, kun alkoi tulla kaikkiin 5 vaihdetta :)

Tehoista viis, kun vääntöä riittää! :)

Back