Kawan pitää ola vihreä!Onnittelut! Pitäisikö.. Pitäisi muttei pitäisi kuitenkaan.. Prkl, musta absi-malli olisi enää allekirjoitusta vaille uutta kotia.. Nyt tarvitaan pirun kuuma sauna ja sixpackillinen neuvoa-antavia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kawan pitää ola vihreä!Onnittelut! Pitäisikö.. Pitäisi muttei pitäisi kuitenkaan.. Prkl, musta absi-malli olisi enää allekirjoitusta vaille uutta kotia.. Nyt tarvitaan pirun kuuma sauna ja sixpackillinen neuvoa-antavia.
Haaaa,onnittelut takaspäin.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
Juuuei sittekään mitään, mä vaan ittekseni tuumiskelin et olikohan se musta, joka tuli Heinolle samaan aikaan ku mun vihree varattu jo.Ei mitään hajua.. Ei varmaan ole edes tilattu vielä kun kaveri ei tiennyt tarkkaa toimitusaikaa.
Se on nyt sitten oltava nopein.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
Ei saakeliSe on nyt sitten oltava nopein.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
Kävi nimittäin niin että tilasin vihreen ja tulikin musta.![]()
Ei sillä värillä niin väliä ja kun saan ens keskiviikkona hakee niin olkoot vaikka keltanen.![]()
![]()
Sama juttu. Olis kyllä saanu myyjä hommata toisen pyörän. On se nyt jumalauta jos mustan ja vihreen sekottaaEi saakeliSe on nyt sitten oltava nopein.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
Ei sillä värillä niin väliä ja kun saan ens keskiviikkona hakee niin olkoot vaikka keltanen.![]()
itse en moista kämmiä olis sulatellu![]()
![]()
Nojuu, sattuuhan niitä erehdyksiä ja olisivat kuiten pikana tilanneet maahantuojan varastosta vihreen tilalle, löytyi kuulemma yksi.Ei saakeliSe on nyt sitten oltava nopein.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
![]()
No voit uskoo että kyl mullakin pääsi parit ärräpäät puhelimessa kun monta kuukautta venannut ja sitten tulee "väärä" väri.En mä sillä, että musta olis jotenkin huono väri. Itseasiassa tähän uuteen kymppiin tämä musta väri sopii helvetin hyvin. Itse vaan en olisi sulattanut noin vaan sitä, että saan eri värisen laitteen mitä olen tilannut.
Nojuu, sattuuhan niitä erehdyksiä ja olisivat kuiten pikana tilanneet maahantuojan varastosta vihreen tilalle, löytyi kuulemma yksi.Ei saakeliSe on nyt sitten oltava nopein.Musta on ainoa oikea nopeuden väri! Kysy vaikka SR-71 "blackbird":ltä. Damn, kyllä se nyt kallistuu siihen allekirjoitukseen..![]()
![]()
Mä vaan itte tulin toisiin aatoksiin ton värin kanssa ja sanoin jotta sopii sittenki paremmin toi musta ja oikeessa olin, hiton komee väri.![]()
![]()
Meillä sellasta ei tapahdu, emännän pyörä on olohuoneessa.Maton väri sopii pyörän väriin oikein hyvin , mutta seinän väristä päätellen ollaan emännän hallitsemissa tiloissa ja siitä voipi tulla sanomista ......
( Seuraukset: Moposi löytyy joku aamu ulkoa )![]()
Meillä sellasta ei tapahdu, emännän pyörä on olohuoneessa.Maton väri sopii pyörän väriin oikein hyvin , mutta seinän väristä päätellen ollaan emännän hallitsemissa tiloissa ja siitä voipi tulla sanomista ......
![]()
Kyllä nyt alkaa jo olla tilat käytetty, muuten joudutaan itte muuttaan pihalle.Meillä sellasta ei tapahdu, emännän pyörä on olohuoneessa.Maton väri sopii pyörän väriin oikein hyvin , mutta seinän väristä päätellen ollaan emännän hallitsemissa tiloissa ja siitä voipi tulla sanomista ......
![]()
![]()
![]()
Ihan ensi talven varalta, niin onko teillä huoneissa lisää tilaa ? Mulla olisi tuossa jos jonkinlaista laitetta jotka pitää saada lämpimään ?