• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2011 ZX10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja vaikka testissä tulee kolmanneks, niin ei se sitä tarkoita, etteikö pyörä olisi paras
tounge.gif
Ei todellakaan ja eikö tuossa ollut  taas kyseessä rajoitettu malli??
biggrin.gif
Ja olethan jo muutenkin tottunut tuon bemarin kanssa siihen että vetoja on kuin kusiaisessa alhaalla ja keskellä.  

Kawan koneissa ruukaa olla tosin luonnetta...  
thumbs-up.gif
Totta, tuskin tulen kovin järkyttymään tämänkään puikoissa.
sport05.gif

Eihän tässä enää kauaa mene kun pääsee sitä kuuluisaa luonnetta kokeileen....
inlove.gif

Ja paras ajoasento minulle mitä tiedän.
Kylmätyypit tuli messuilla otettua ja oli tosiaan ensimmäinen kyykky, jossa ajoasento tuntuu heti hyvältä. Ducateissa yleensä kapeus on viehättänyt, mutta paino on todella paljon selän varassa. Kawan päällä taas paino jäi perseelle, joten uskoisin, että toimii jarruissakin suht mukavasti. Mielenkiintoista päästä kokeilemaan tuota sitten ajossa keväämmällä.

Pakko myöntää, mutta näyttää livenä paljon parempana kun kuvissa ja ajoasentokin oli mukavan oloinen
smile_org.gif

Ihan räyhäkkään näköinen peli se uusi 10r.Mutta se sivukatteen etureuna,joka oli matta muovista pilas kyllä musta aikapaljon ulkonäköä!!Olis edes ollut samanvärinen kiiltävän musta!!Muuten laatu oli oikein mukiin menevä.
thumbs-up.gif
Mittaristo oli nyt asiallinen.Mitähän vaihde "sifteri" mahtaa maksaa kyseiseen peliin!!  
cool.gif
Kesän koe ajoja odotellessa!  
bowdown.gif

messuilla oli rinnakkain mustana ja vihreänä.on se vihreä vaan aina ollu voiman väri.  
bowdown.gif
Kyllä se näin on! Vihree on voiman väri  
bowdown.gif
Mua ainakin ärsyttää kaikenmailmaan peelot, jotka palvoo pelkkää merkkiä, siitäkin huolimatta vaikka se tuottaisi mitä paskaa hyvänsä. Nämä peelot ovat siitä huolimatta vakuuttuneita siitä, että tämä em. merkki on huippu, koska se on ehkä joskus onnistunut tuottamaan jotain hyvää, he vain sulkevat silmänsä nykyiseltä todellisuudelta.

Hyvä esimerkki on mm. Apple ja  iPhone 4 (katso käyttölämpötila  
wink.gif
)

messuilla oli rinnakkain mustana ja vihreänä.on se vihreä vaan aina ollu voiman väri.  
bowdown.gif
bowdown.gif
Mua ainakin ärsyttää kaikenmailmaan peelot, jotka palvoo pelkkää merkkiä, siitäkin huolimatta vaikka se tuottaisi mitä paskaa hyvänsä. Nämä peelot ovat siitä huolimatta vakuuttuneita siitä, että tämä em. merkki on huippu, koska se on ehkä joskus onnistunut tuottamaan jotain hyvää, he vain sulkevat silmänsä nykyiseltä todellisuudelta.

wink.gif
)
033102beer_1_prv.gif
 samaa mieltä,merkkiuskollisuudessahan ei ole mitään järkeä,tosin makuasioitahan nämä on  
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
bowdown.gif

wink.gif
)
Mitenköhän tämä liittyy aiheeseen? Vai onko kiellettyä hehkuttaa vihreää väriä kawasaki-aiheisella palstalla?

bowdown.gif
bowdown.gif

wink.gif
)
Mitenköhän tämä liittyy aiheeseen? Vai onko kiellettyä hehkuttaa vihreää väriä kawasaki-aiheisella palstalla?
Haisee ihan siniselle kawalle...
biggrin.gif

Itse itselleni kommentoiden että kyllähän uuden kybän peksit lupaakat paljon, vaikkakin giksutin pesee kyllä väännöillään kybän: 112 Nm / 11500 rpm vs 117 Nm 10 000 rpm.

Ps. Mulla ei oo ainakaan sinistä kawaa, mutta ei oo vihreääkään ja tuskin tuleekaan, ellei joku sitten satu myymään vihreän kybän hyvin edullisesti, sitten jää varaa maalauttaa katteet uudestaan
tounge.gif

Tuskin on vääntöeroa 1-3Nm enempää todellisuudessa. Iskutilavuus karrikoidusti sanelee max.väännön vaparikoneissa, joten niissä ei eroja juurikaan tule kun iskutilavuus pidetään vakiona. 100Nm/litra on jo kohtalaisen hyvä lukema. Tehoerolla voikin sitten olla suurempi merkitys ajettavuuteen ja kulkupuoleen, eli käytännössä sillä miten paljon ja millä rpm:llä sitä vääntöä löytyy.

Tuskin on vääntöeroa 1-3Nm enempää todellisuudessa. Iskutilavuus karrikoidusti sanelee max.väännön vaparikoneissa, joten niissä ei eroja juurikaan tule kun iskutilavuus pidetään vakiona. 100Nm/litra on jo kohtalaisen hyvä lukema. Tehoerolla voikin sitten olla suurempi merkitys ajettavuuteen ja kulkupuoleen, eli käytännössä sillä miten paljon ja millä rpm:llä sitä vääntöä löytyy.
KYllä se niin on että 2011 mallin kybässä on lyhyempi iskunpituus kuin vaastaavassa kiksussa. Kawan koneesta on tehty nääs kierroskone
wink.gif

Noniin, eilen tuli soitto kauppiaalta et mun mopo olis saapunut, vielä kilpiin ja luovutushuolto niin vihree kaunottareni on valmis kotiutettavaksi.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jonkun musta saapui myös samassa erässä.

Ei sais olla kateellinen, syytän suomalais-ugrilaisia geenejäni ja pakkasta.

Onnittelut hienosta vekottimesta. Näytti luonnossa pirun hyvältä ja ajoasento sopi just mulle mitä messuilla kokeilin.

Onnittelut! Pitäisikö.. Pitäisi muttei pitäisi kuitenkaan.. Prkl, musta absi-malli olisi enää allekirjoitusta vaille uutta kotia.. Nyt tarvitaan pirun kuuma sauna ja sixpackillinen neuvoa-antavia.

Back