• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

+200mph Motorcycle Club

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tylyttäjä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on selvä tarve perustaa uusi "kerho", koska muutkin pyörät kuin Busat ovat rikkoneet 200mph nopeuden lentokentällä.
Eikös eka 200 mailin ylitys Suomessa tehty 12R Kwakalla?
tehtiin kyllä. oliko jo vuonna 2001 kun eiranen veti 327 kmt lentokentällä.

japanissa ajoivat jo 1999-2000 ovaalilla 324 kmt zx12r vapari protolla, 240 hv tjn koneella.

eikö se merkki sitten kuuluisi kaikille kyseisen pyörämallin omistajille tai pyörille, koska se on kulkenut yli 200 mailia kiistatta ja kawasakin tehtaan ajamana? mittaustapana lienee ollut ajanotto ja tutka. tai mistä sen tietää.
Juu näinhän se oli. Tämä topikki nyt on lähinnä vitsi, jos joku ei sitä ymmärtänyt.

Ihan siitä lähti, kun nykyinen +200mph Club Finland on ilmeisesti Busanistien hommeleita... Ja tuossa joku sitten mainitsi, ettei pyörääni ko. tarraa saa, koska en ole itse tuota lukemaa ajanut
tounge.gif
Ajoikohan joku busanisti sulle sen?
wink.gif

Nyt on selvä tarve perustaa uusi "kerho", koska muutkin pyörät kuin Busat ovat rikkoneet 200mph nopeuden lentokentällä.
Eikös eka 200 mailin ylitys Suomessa tehty 12R Kwakalla?
tehtiin kyllä. oliko jo vuonna 2001 kun eiranen veti 327 kmt lentokentällä.

japanissa ajoivat jo 1999-2000 ovaalilla 324 kmt zx12r vapari protolla, 240 hv tjn koneella.

eikö se merkki sitten kuuluisi kaikille kyseisen pyörämallin omistajille tai pyörille, koska se on kulkenut yli 200 mailia kiistatta ja kawasakin tehtaan ajamana? mittaustapana lienee ollut ajanotto ja tutka. tai mistä sen tietää.
Juu näinhän se oli. Tämä topikki nyt on lähinnä vitsi, jos joku ei sitä ymmärtänyt.

Ihan siitä lähti, kun nykyinen +200mph Club Finland on ilmeisesti Busanistien hommeleita... Ja tuossa joku sitten mainitsi, ettei pyörääni ko. tarraa saa, koska en ole itse tuota lukemaa ajanut  
tounge.gif
Ajoikohan joku busanisti sulle sen?  
wink.gif
Kyllä mulle käy vaikka Busanistien tarra, jarim:n nimikin saa siinä olla
wink.gif

Tarra-asia on varmistettu, kerhon sisältä. +200mph kerhotarra on kuljettaja kohtainen. Busanistien kerhon +200mph kerhon tarran saa ainostaan ajamalla Busalla tuon kyseisen nopeuden.  
talktohand.gif

Kyllä nimenomaan kuten tarrassa lukeekin "busanistit +200mph club finland" eli busalla 200mph ajaneiden henkilöitten kerho.

Eikö Yyterissä ole se Suomen hitain motoristi-kisa? Heille myöskin tarrat:"Suomen hitain motoristi". Noin niinkuin asiaan vihkiytyneille, kumpi mahtaa olla oikeasti vaikeampaa: ajaa yli +200mph vai sairaan hitaasti, hitaammin kuin toinen?

Kyllä nimenomaan kuten tarrassa lukeekin "busanistit +200mph club finland" eli busalla 200mph ajaneiden henkilöitten kerho.
Näimpä juuri eli mun ja tylyn täytyy vaan jaksaa odotella myöhempiä kapinoita ja olla puikoissa itse (mulla voi hiukan kyllä kestää)
smile_org.gif
toisinkuin teemu josta tuli historian ensimmäinen TFM kuljettaja joka on ajanut +200mph (209mph)ja vieläpä melkein vakiolla putkiviritteisellä busalla... siis aika nopia pyörä ihan luonnostaan.

Näimpä juuri eli mun ja tylyn täytyy vaan jaksaa odotella myöhempiä kapinoita ja olla puikoissa itse (mulla voi hiukan kyllä kestää)
smile_org.gif
toisinkuin teemu josta tuli historian ensimmäinen TFM kuljettaja joka on ajanut +200mph (209mph)ja vieläpä melkein vakiolla putkiviritteisellä busalla... siis aika nopia pyörä ihan luonnostaan.
Ettei nyt olis ilokaasu unohtunut
tounge.gif

tounge.gif
heh,näyttää itse kullakin pikku yksityiskohdat unohtuvan tai ne laitetaan pienellä präntillä....juuhjuuh...
biggrin.gif

ja jokainen voipi teettää oman moisen tarransa,se varmaan ei taloutta kaada...
siiheNpä saapi sit laitella mitä lystää...
pftroest.gif

tounge.gif
 heh,näyttää itse kullakin pikku yksityiskohdat unohtuvan tai ne laitetaan pienellä präntillä....juuhjuuh...
biggrin.gif
Juu, täytyy seuraavan kerran pistää +50hp kaasut ja "unohtaa" kertoa niistä
tounge.gif
Mulla olis kyllä kaasunlinjat tossa pyörässä valmiina, sen kun laittais pullon kiinni ja kävin vähän säätelemässä.. En taida viittiä, tosiaan ehjänä katupyöränä meinasin sen pitää
smile_org.gif

Tehtävä on suoritettu, kiihtyvyyskäyristä näkee, että kilosellakin kyllä pääsee kiihdytyksen lisäksi myös kenttäajoissa "huippuja". Ei tuossa aerodynamiikassa näyttäis mitään hirveetä eroa kyllä olevan, kun about samantehoinen Busa ja Gixxeri kiihtyvät suunnilleen samaan tahtiin vielä tuolla +300km/h nopeudessa. Perän osalta Busa on varmaan hiukan parempi, mulla oli muutenkin perä liian ylhäällä tuolla ajoissa, koska ei tähän hätään ollu sopivampiakaan koiranluita. Jopa 10cm olisi vielä voinut pudottaa perää.

tounge.gif
biggrin.gif
Juu, täytyy seuraavan kerran pistää +50hp kaasut ja "unohtaa" kertoa niistä  
tounge.gif
Mulla olis kyllä kaasunlinjat tossa pyörässä valmiina, sen kun laittais pullon kiinni ja kävin vähän säätelemässä.. En taida viittiä, tosiaan ehjänä katupyöränä meinasin sen pitää  
smile_org.gif

Tehtävä on suoritettu, kiihtyvyyskäyristä näkee, että kilosellakin kyllä pääsee kiihdytyksen lisäksi myös kenttäajoissa "huippuja". Ei tuossa aerodynamiikassa näyttäis mitään hirveetä eroa kyllä olevan, kun about samantehoinen Busa ja Gixxeri kiihtyvät suunnilleen samaan tahtiin vielä tuolla +300km/h nopeudessa. Perän osalta Busa on varmaan hiukan parempi, mulla oli muutenkin perä liian ylhäällä tuolla ajoissa, koska ei tähän hätään ollu sopivampiakaan koiranluita. Jopa 10cm olisi vielä voinut pudottaa perää.
Juu meillä (TFM) noi kaasut on ihan vakio varuste joten yritetään keksiä jatkossa jotakin merkittävämpää mainittavaa.

mutta eikös täällä pitäs aika monen olla tyytyväinen joensuun tuloksiin jotka on jokaiselle totta ei tarua ja luulempa jotta seuraavat nopeusajot olipa ne missä tahansa on pettymys joensuun lentokelin jälkeen... kun sattuupi vastatuuli niin saattaapi ne hevoset olla eriarvoisia itekelläkin esim. meidän 160+50hp=210hp (arvio) ei varmasti tuo samaa tulosta kuin vapari busasta otettu 210hp... taas ahtis rulettaa ja korjaa potin ellei sitten artsi tuu pilaa kemuja ?

Back