• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2008 Fireblade testijuttu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensimmäinen silmiini osunut hieman laajempi testi uudesta Bladesta.

http://www.motorcycle-usa.com/Article....&Page=1
Vaikuttaa helvetin onnistuneelta laitteelta
smile_org.gif

Jotenkin se vaan ei vielä näytä silmään hyvältä, esim. -08 10r omaan silmään paljon hienompi..
wink.gif

Vantaan BW:ssä näin juuri 2008 CBR1000RR:n livenä.
Huomioita kylmätyypityksen jälkeen:
- pyörä on suht´pieni fyysiesti ja tuntui hyvin kevyeltä
- istuma- asento oli mielestäni parempi kuin omassa CBR1000RR:ssä vaikkakin jalkojen kulma on uudessa tiukempi
- pyörässä on perinteinen öljytikku
- katteen panelit yms olivat todella viimeistellysti paikallaan, ylimääräisiä rakoja yms ei ollut
- takaiskari on totaalisesti takahaarukan suojissa (=sisällä). Vain pumpun yläpää luuraa haarukan syleilystä
- peileistä tuntui näkevän taakse paremmin kuin aiemman mallin peileistä
- kytkin oli kevyt puristella
- mittaristo tyylikäs ja selkeä
- pakoputki jää koneen alle piiloon. Pakoputken pää (ulostulo) luurasi oikean jalan takaa. Pakoputken päässä oli tupla ulostulo, joista isompi reikä oli tukossa jollain jousi/servo(?)käyttöisellä läppäsysteemillä.
- Moottorin letkut ja piuhat yms olivat hyvin piilossa.

Yleisvaikutelma oli laadukkaan oloinen.

Uudella ajetaan siis polvet korvissa, koska vanhassakin oli jo todella tiukka polvikulma muihin kilpaileviin merkkeihin verraten
omg.gif
. Laadukashan Honda on aina ollut ja ulkonäöt viimeisteltyjä
smile_org.gif
.

Mihin kyykkyyn yleensä ihminen sopii mukavasti?

Vaikka olen persjalkainen 178cm, en ole ikinä pystynyt ajamaan sellaisella yli 200km matkoja. Toisaalta en voi verrata, kun minulla ei ole ollut kuin kyykkyjä.

Mihin kyykkyyn yleensä ihminen sopii mukavasti?

Vaikka olen persjalkainen 178cm, en ole ikinä pystynyt ajamaan sellaisella yli 200km matkoja. Toisaalta en voi verrata, kun minulla ei ole ollut kuin kyykkyjä.
Niimpä. 04 Bladella ajelin kesällä 2004 36 tunnissa noin 2000 km (mukana ratapäivät Alastarolla ja Kemorassa). Oli niin mukava kokemus että lopetin kadulla ajelun kahdeksi vuodeksi  
biggrin.gif

Tuo uusi Blade voi olla vaikka kuinka nopea, mutta tuon ulkonäön suunnittelija pitäisi vetää kölin ali...

Kuuluu niiden harvalukuisten prätkien joukkoon, jotka ovat rumimpia suoraan sivusta katsottuna...
... yleensä prätkien vähiten edustava katselukulma on takaviistosta tai suoraan edestä.

Hmmm, ottaisko keltaisen...

Back