• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2008 Bladesta Repsol- versio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuinkahan paljon saa alennusta jos ottaa mopoon mainoksia?
biggrin.gif

Eihän ne kummelissakaan ilmaiseksi mainoksia ralliautoonsa ottaneet - ne maksoi niistä. Sama koskee tuota Repsolia
nixweiss.gif
biggrin.gif

Noi mainosväritykset tuntuu jakavan mielipiteet aikalailla kahtia, ainakin omassa kaveriporukassa. Täytyy myöntää että mä kyllä tykkään, mutta samaan hengenvetoon sanottakoon että ehkä se vanha Repsol väritys oli aavistuksen hienompi. Hieno väritys joka tapuksessa
bowdown.gif

Mukiin menevä toi on noissa väreissä, helvetin ruma muuten, 2007 malli on huomattavasti paremman näköinen kokonaisuus. Ratakierroksella 08 näyttänee sit närhen munat 07lle. Mutta nythän olikin puhe siitä miltä pyörä näyttää
wink.gif

Korjaus mielipiteeseen!!! Ja miltä pyörä näyttää luonnossa. Sehän näyttää helvetin hyvältä! Kävin Oulun EMCllä katsomassa, siellä oli täys musta versio ja perun kaikki sanani 2008 mallin rumuudesta! Olin väärässä! Se on todella kaunis pyörä, mielestäni kaunein tämän vuoden supersporteista.

Mukiin menevä toi on noissa väreissä, helvetin ruma muuten, 2007 malli on huomattavasti paremman näköinen kokonaisuus. Ratakierroksella 08 näyttänee sit närhen munat 07lle. Mutta nythän olikin puhe siitä miltä pyörä näyttää
wink.gif
+1 veljen 07 heittämällä paremman näköinen kuin tuo 08..
Totta puhisitte edellinen on kyllä paremman näköinen.
Tuo töpö nokka ja liian pieni perä ei oiken osu silmään
blush.gif

Saa tuolla värityksellä sentään vähän silmää hämättyä tuon muuten niin ei mun silmään sopivan muotoilun suhteen.. Itse pidän edellisestä bladesta enemmän. Mutta on toi Repsol väritys parempi kuin perus.

Kyl toi on mun mielestä paremman näkönen ku uus repsol.
No joo, tuo perän teippaus on ihan tyylikäs - sivujen teipeistä ei sitten enää voikkaan sanoa samaa.

Tarra itsessään on ruma, eikä sovi katteidenkaan muotoon eikä muihin teippeihin - sama kuin tossa lukisi joku "motonet" perusfontilla.

Back