• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2007 pikku ninjan omistajat huom!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CeeCee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko foorumilla montaa henkilöä jotka omistavat kyseisen pyörän? Itselläni jäi customilla ajelu hyvinkin lyhyeen ja ylihuomenna alle tulee ko. mopotin. Koska kaikki tiedämme kuinka luokattoman rumilta nuo kilpitelineet uusissa kyykyissä näyttävät, niin ajattelin tiedustella josko olisi halukkaita jonkinlaiseen kimppatilaukseen vaikkapa TÄÄLTÄ?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.. Mikä on 2007 pikkuninja? Mulla oli aikoinaan 91 vuoden ZXR400 ja se on se aito "pikkuninja"..

onkos välttämätöntä omistaa ninjaa...? Itelläni on uus zeta ja tuol näytti olevan telineitä siihenkin. Voisin tilata...

Tein ite.. ei maksanu mitään
tounge.gif

vinkkinä, jos ripustat rekisterikilpesi vain yläreunasta kahdella ruuvilla saat etsiä rekkariasi kesän lopussa pientareelta. näin siis ainakin jos ajat sillä vehkeellä kovempaa kuin 80 km/h ja enemmän kuin 1000km.

nimimerkki Motoparkin jälkeen parantelin kiinnitystä itsekin.

Voisin olla messissä mikäli tulee reilusti porukkaa. Lentorahti Suomeen näyttää olevan ihan kohtuullinen (Daytona 675 kilpitelineessä 6 puntaa ja risat vs. shiftin farkut jenkeistä, 175 $ pelkkä rahti + housut 99$....jäi tilaamatta.) eikä oo suomessa ottanut silmään et mistä vois tohon saada telinettä vielä.

Olen yrittänyt tuota puulaakia tavoittaa spostilla mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Kysymykseni koski tuota maksupolitiikkaa, elikkäs käykö tuolla visa electron vaiko pitääkö olla luottokortti. Ulkomaan maksumääräyksellä maksaminen onnistuisi varmaan tuollakin.

Tilasin juuri tuon -07 ninjan tail tidyn. Katsotaan todellisia kuluja mikäli tuo minulle joskus saapuu ja tiliäni ei ole vedetty tyhjäksi.
smile_org.gif
Toimin nyt siis asiassa jonkinlaisena pioneerina. On tarvetta jatkossa tilata tuolta myös muuta hilpettä, jos tämä onnistuupi ongelmitta. Palaillaan astialle jos tuo kilpiteline minulle saapuupi. Voin sitten jatkossa vingutella korttia myös muiden puolesta mutta katsotaan nyt tämän puljun episodin ensin.

vinkkinä, jos ripustat rekisterikilpesi vain yläreunasta kahdella ruuvilla saat etsiä rekkariasi kesän lopussa pientareelta. näin siis ainakin jos ajat sillä vehkeellä kovempaa kuin 80 km/h ja enemmän kuin 1000km.

nimimerkki Motoparkin jälkeen parantelin kiinnitystä itsekin.
Omassa pyörässä edellinen omistaja oli hommannut myös hiukan fiksumman näköisen rekkaritelineen, johon kilpi kiinnitetään pelkästään yläreunasta. Oli vissiin pysynyt, mutta poliisisetä oli ystävällisesti neuvonut notta kilven takana tulee olla kiinnityslaippaa alas asti.

Ratkaisuna kilven taakse tuli ohut, vähän rekkarilaattaa pienempi alumiinilevy. Ei näy yhtään sen enempää kuin se miniteline.

Sen enempää en tiiä, onko olemassa pykälää, joka sanoo että kilpi ei saisi olla vain yläreunastaan kiinni... Mutta tuossa tapauksessa sitä sinihaalaria näköjään korpesi tuo modaus sen verran että oli pakko mainita
thumbs-up.gif

Sen enempää en tiiä, onko olemassa pykälää, joka sanoo että kilpi ei saisi olla vain yläreunastaan kiinni...
Kyllä sellainen on. Asiasta kiinnostuneet saavat kuitenkin etsiä sen itse.
Se on se että rekisterikilpi ei saa olla lokasuojan jatke.Kilven alla olevan levynkin pitäisi olla muutama milli kilpeä pidempi lain mukaan ellei ole lokasuoja itsessään pidempi.Tämä tietysti mikäli kilpi on lokasuojassa.

Back