• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2005 ZX-6R Ohjausiskaria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko uuden zixerin omistajilla havaintoo ohjausiskareista. Olin yhteydessä Öhlinssille, kun omaa ei alkanut kuulua, niin tehtaalta tuli ilmoitus jonka tajusin kutakuinkin niin, ettei tällähetkellä ole edes perus R malliin tulossa ohjausiskaria, ellei sitten tee-se-itse-ja-säästä kiinnikkeitä väsää. Räärää-mallissa taitaa olla rungossa paikka, mutta ei auta R-omistajia. Mistäs nyt ohjausiskari? Huomenna pitäisi tulla vastausta WP:ltä, mutta jossei sieltäkään ratkaisua tule, niin itku pääsee
sad_orig.gif

Kun ei kukaan tunnu tietävän, niin infoan hieman lisää... Eli Öhlinssiltä ei ole tulossa asennuskittiä ollenkaan. WP:ltä sensijaan pitäisi n. 3vko päästä olla valmis setti saatavilla. Eli 3vko päästä toivottavasti olis WP munkin kwaakussa.

R.M. Heino ainakin tuo maahan TOBY merkkisiä ohjausiskareita... Mutta en sitten tiedä löytyykö tohon pyörään just... Itekkin pitääs rupee ettimään 10R:ään ohjausiskarii, kun ei vakiona ole, josta iso miinus kawasakin tehtaalle!!
mad.gif

Itekkin pitääs rupee ettimään 10R:ään ohjausiskarii, kun ei vakiona ole, josta iso miinus kawasakin tehtaalle!!
Bikeworldin myyjä sanoi että tehdas on huomioinut virheensä ja uusiin 10r:iin asennetaan vakiona ohjausiskari myyjän toimesta. Kulut tehtaan piikkiin. Näin ainakin suomessa... Mutta eipä lohduta niitä jotka pyöränsä ovat saaneet...

Siis hetkinen!? Eli mulla pitääs olla sellanen siinä sitte sun tiedon mukaan... vaan eipä oo...

Eivät ole vielä asentaneet yhteenkään, mutta nyt kun tilaat uuden, siihen sen pistävät tai sitten yritti vain saada pyörän myytyä ja valehteli päin naamaa
tounge.gif

On käynnistymässä myyntikampanja jossa ainakin tietyt jälleenmyyjät asentavat uusiin 10r:n ohjausiskarin.
Vanhoihin, jo myytyihin sitä ei tietenkään ilmaiseksi saa  
sad_orig.gif

Eivät pistäneet ilmaiseksi... Mutta hyvät alennukset sain Öhlärin vaimentimeen...

Back