Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kawasakin mukaan yksikään vanne ei ole hajonnut ajossa, vaan Kawasakin laaduntarkkailu on havainnut kolme viallista vannetta (ilmakuplia valussa).Ilmeisesti ihan muutama vanteen rikkuotuminen tapahtunu koko maailmassa eli aika varovaista porukkaa Kawalla, mutta hyvä niin...
En tiä, mutta en usko. Sen verran kevyet (=kalliit) vanteet tossa kybässä on. Zetassa taitaa olla halvempaa kamaa.Eikös Z750:ssä ole käytössä samat vanteet, tuleekohan tuo koskemaan myös näitä? Vai onko 10R:n vanne leveämpi ja eri linjasta valmistunut![]()
Samat vanteethan noissa on.En tiä, mutta en usko. Sen verran kevyet (=kalliit) vanteet tossa kybässä on. Zetassa taitaa olla halvempaa kamaa.Eikös Z750:ssä ole käytössä samat vanteet, tuleekohan tuo koskemaan myös näitä? Vai onko 10R:n vanne leveämpi ja eri linjasta valmistunut![]()
Joo, mä en kans jätä sitä talliin. Ajelen niin kuin ennekinTänään ilmoitettiin minullekin, kyseisestä asiasta. Kyllä vit***aa. Ilmeisesti syyskuussa olisi odotettavissa uutta vannetta. Enpä taida jättää pyörää talliin seisomaan siksi aikaa...
Tuossa eräänä päivänä vaihtelin eturenkaan sekä 10ärrään että 750Zetaan, ja voin sanoa että noissa etuvanteissa ei ole oikeastaan mitään yhteistä, paitsi ehkä pieni yhtäläisyys ulkonäössä, eli ei todellakaan ole sama vanne.Samat vanteethan noissa on.En tiä, mutta en usko. Sen verran kevyet (=kalliit) vanteet tossa kybässä on. Zetassa taitaa olla halvempaa kamaa.Eikös Z750:ssä ole käytössä samat vanteet, tuleekohan tuo koskemaan myös näitä? Vai onko 10R:n vanne leveämpi ja eri linjasta valmistunut![]()
Tiedä sitten onko Z:en valmistus keskittyny jonnekkin missä ei noita viallisia vanteita ole ilmennyt.
Kaiketi nokin jotkut alihankkijat vääntää, niin jos vaikka jollain niistä olisi ongelmia ollut
No tuohan on tavallaan hyvä uutinenTuossa eräänä päivänä vaihtelin eturenkaan sekä 10ärrään että 750Zetaan, ja voin sanoa että noissa etuvanteissa ei ole oikeastaan mitään yhteistä, paitsi ehkä pieni yhtäläisyys ulkonäössä, eli ei todellakaan ole sama vanne.Samat vanteethan noissa on.En tiä, mutta en usko. Sen verran kevyet (=kalliit) vanteet tossa kybässä on. Zetassa taitaa olla halvempaa kamaa.Eikös Z750:ssä ole käytössä samat vanteet, tuleekohan tuo koskemaan myös näitä? Vai onko 10R:n vanne leveämpi ja eri linjasta valmistunut![]()
Tiedä sitten onko Z:en valmistus keskittyny jonnekkin missä ei noita viallisia vanteita ole ilmennyt.
Kaiketi nokin jotkut alihankkijat vääntää, niin jos vaikka jollain niistä olisi ongelmia ollut
Vanteenvalmistaja taisi tosin olla sama, mutta eipä noita (mp)vanteidenvalmistajia kovin montaa ole...
Kannattaa muistaa, että pyörät on virallisesti ajokiellossa, eli mitenkähän mahtaa vakuutus suhtautua, jos ja kun jotain tapahtuu.....Joo, mä en kans jätä sitä talliin. Ajelen niin kuin ennekinTänään ilmoitettiin minullekin, kyseisestä asiasta. Kyllä vit***aa. Ilmeisesti syyskuussa olisi odotettavissa uutta vannetta. Enpä taida jättää pyörää talliin seisomaan siksi aikaa...![]()
Eipä taida vakuutus korvata mikäli jotain käy jos pyörän omistajalle on tiedoitettu että pyörä täytyy huoltaa...(tämä on mutua), kannattaa toki ottaa asiasta selvää, jos tiedätte niin laittakaa ihmeessä tänneKannattaa muistaa, että pyörät on virallisesti ajokiellossa, eli mitenkähän mahtaa vakuutus suhtautua, jos ja kun jotain tapahtuu.....Joo, mä en kans jätä sitä talliin. Ajelen niin kuin ennekinTänään ilmoitettiin minullekin, kyseisestä asiasta. Kyllä vit***aa. Ilmeisesti syyskuussa olisi odotettavissa uutta vannetta. Enpä taida jättää pyörää talliin seisomaan siksi aikaa...![]()
Mulle ainakin ihan sama, yhden kerran jo pyörän olen kaatanut (toukokuussa) ja vieläkin osia odottelen, rata-ajot saa jäädä tällä hetkellä väliin ennenkuin uusi vanne tulee, mutta jos joutuisin pitää pyörää tallissa parhaimpana ajoaikana niin päähän tässä repeisi... Toivotaan, että ei käy enää mitään uusia haavereita tällä välillä ja luulen eturenkaan kestävän kun ei mitään ongelmia ole ollut 3,5kk. aikanakaan.Eipä taida vakuutus korvata mikäli jotain käy jos pyörän omistajalle on tiedoitettu että pyörä täytyy huoltaa...(tämä on mutua), kannattaa toki ottaa asiasta selvää, jos tiedätte niin laittakaa ihmeessä tänneKannattaa muistaa, että pyörät on virallisesti ajokiellossa, eli mitenkähän mahtaa vakuutus suhtautua, jos ja kun jotain tapahtuu.....Joo, mä en kans jätä sitä talliin. Ajelen niin kuin ennekinTänään ilmoitettiin minullekin, kyseisestä asiasta. Kyllä vit***aa. Ilmeisesti syyskuussa olisi odotettavissa uutta vannetta. Enpä taida jättää pyörää talliin seisomaan siksi aikaa...![]()
![]()