• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

20.5.06 Lentokenttäajo Savonlinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minskuR1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mä lupaan ajaa sinne sit...ja ehkä jatkan iihin kattoon kotiani...tai ehkä jään kuitenkin oulun yöhön...

Olihan se mahtava viime kesänäkin ajaa Joensuuhun n.400km KOKO matka vesisateessa ja siitä ilosta sai ajaa yhden kerran lentokentällä, kunnes sade keskeytti ajot. Ja palatessa melkein sama homma höysteenä vielä kamis. Voi sitä ajamisen riemua.  
tounge.gif

Mä luulen, että huippunopeuskisoissa moni haluais ajaa sen kolme kertaa (ja jotku enemmänkin), mutta kun porukka pitkästyy aina odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... On se niin hidasta hommaa. Mutta on se niin mukavaa ja onneksi siellä on aina seura parasta A-luokkaa.
tounge.gif

Kai te muuten ootte tulossa Savonlinnasta sit Ouluun?  
062802moto_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Vesisateessa ajossahan piilee tämän harrastuksen idea!
wink.gif
Montakohan kertaa lienee olen itsekin ihan märkänä ja kylmissäni ajanut jonnekin ihan älyttömään määränpäähän, esim. kerran Oulusta Turkuun! Siis haloo!!
withstupid.gif

Kyllähän noi nopeusajot on aina pitkälti odottamista, mutta hauskaa sitä on katsellakin ja nähdä tuttuja + muita samanhenkisiä motoristeja. Ja parhaimpina päivinä voi jopa ottaa väliajat aurinkoa!

Kyllä me varmasti ollaan kesän aikana Ouluunkin tulossa käymään. Niin on tehty parinakin viime kesänä. Oulu on kiva paikka - tuli asuttua siellä ekat 30 vuotta.
crazy.gif

Olihan se mahtava viime kesänäkin ajaa Joensuuhun n.400km KOKO matka vesisateessa ja siitä ilosta sai ajaa yhden kerran lentokentällä, kunnes sade keskeytti ajot. Ja palatessa melkein sama homma höysteenä vielä kamis. Voi sitä ajamisen riemua.  
tounge.gif

Mä luulen, että huippunopeuskisoissa moni haluais ajaa sen kolme kertaa (ja jotku enemmänkin), mutta kun porukka pitkästyy aina odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... On se niin hidasta hommaa. Mutta on se niin mukavaa ja onneksi siellä on aina seura parasta A-luokkaa.
tounge.gif

Kai te muuten ootte tulossa Savonlinnasta sit Ouluun?  
062802moto_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Vesisateessa ajossahan piilee tämän harrastuksen idea!  
wink.gif
Montakohan kertaa lienee olen itsekin ihan märkänä ja kylmissäni ajanut jonnekin ihan älyttömään määränpäähän, esim. kerran Oulusta Turkuun! Siis haloo!!  
withstupid.gif

Kyllähän noi nopeusajot on aina pitkälti odottamista, mutta hauskaa sitä on katsellakin ja nähdä tuttuja + muita samanhenkisiä motoristeja. Ja parhaimpina päivinä voi jopa ottaa väliajat aurinkoa!

Kyllä me varmasti ollaan kesän aikana Ouluunkin tulossa käymään. Niin on tehty parinakin viime kesänä. Oulu on kiva paikka - tuli asuttua siellä ekat 30 vuotta.  
crazy.gif
Melkeinpä siis saman kylän tyttöjä.  
tounge.gif
Toivottavasti tuolloin on hyvät kelit ja saatte järkättyä hyvät kisat. Harmi, kun itse ei pääse kyseisenä vkl:na paikalle...  
confused_orig.gif

Kamat on kasassa, odottelevat aamun aikasta starttia kohti savoa.
062802moto_prv.gif

Toivotaan että pääsee kokeileen mopon kulkua, jotta ei mee koko matka retkiajeluksi.
biggrin.gif

Kelihän oli....., mutta bussit otti paikkansa!!!!!!! Kyllä jäi vielä itellä petrattavaa Jns kentälle, mutta kyllä se Jamppa onnex oikeille sataluvuille siirsi kenttäenkan!! Itelläni kenttäenkka MELKEIN puoltuntiiii!!
baaa.gif

tounge.gif
tounge.gif

Hauska setti kyllä oli, harmi vaan että peli jouduttiin lyömään poikki liian aikasin... Joensuuhun kyllä joutuu lähtee kun ei menny edes 250 rikki
biggrin.gif

Juu hyvin meni 750 km sateessa, 1 veto 270km/h ja unohtu 6 vaihde, sekä kaasut jäi sit testimättä. Ehkä ens kerralla.  
biggrin.gif

juu kiitos järjestäjille.
piti olla Videolla oma ajo, mutta jännitti niin paljon et kamera pyöri lähtöön asti, sit samperi oon sammuttanut kameran
withstupid.gif

Back