Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vesisateessa ajossahan piilee tämän harrastuksen idea!Olihan se mahtava viime kesänäkin ajaa Joensuuhun n.400km KOKO matka vesisateessa ja siitä ilosta sai ajaa yhden kerran lentokentällä, kunnes sade keskeytti ajot. Ja palatessa melkein sama homma höysteenä vielä kamis. Voi sitä ajamisen riemua.![]()
Mä luulen, että huippunopeuskisoissa moni haluais ajaa sen kolme kertaa (ja jotku enemmänkin), mutta kun porukka pitkästyy aina odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... On se niin hidasta hommaa. Mutta on se niin mukavaa ja onneksi siellä on aina seura parasta A-luokkaa.![]()
Kai te muuten ootte tulossa Savonlinnasta sit Ouluun?![]()
![]()
Jaahas jaahasIlmoitinpa itteni,saa nähdä olenko tässäkään tarpeeksi "nopea"![]()
Kyllä on tarkoitus, ellei kunto lopu ennen aikojaan kesken tai sää ole esteristä.Kai te muuten ootte tulossa Savonlinnasta sit Ouluun?![]()
![]()
Melkeinpä siis saman kylän tyttöjä.Vesisateessa ajossahan piilee tämän harrastuksen idea!Olihan se mahtava viime kesänäkin ajaa Joensuuhun n.400km KOKO matka vesisateessa ja siitä ilosta sai ajaa yhden kerran lentokentällä, kunnes sade keskeytti ajot. Ja palatessa melkein sama homma höysteenä vielä kamis. Voi sitä ajamisen riemua.![]()
Mä luulen, että huippunopeuskisoissa moni haluais ajaa sen kolme kertaa (ja jotku enemmänkin), mutta kun porukka pitkästyy aina odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... ja odottamaan... On se niin hidasta hommaa. Mutta on se niin mukavaa ja onneksi siellä on aina seura parasta A-luokkaa.![]()
Kai te muuten ootte tulossa Savonlinnasta sit Ouluun?![]()
Montakohan kertaa lienee olen itsekin ihan märkänä ja kylmissäni ajanut jonnekin ihan älyttömään määränpäähän, esim. kerran Oulusta Turkuun! Siis haloo!!![]()
![]()
Kyllähän noi nopeusajot on aina pitkälti odottamista, mutta hauskaa sitä on katsellakin ja nähdä tuttuja + muita samanhenkisiä motoristeja. Ja parhaimpina päivinä voi jopa ottaa väliajat aurinkoa!
Kyllä me varmasti ollaan kesän aikana Ouluunkin tulossa käymään. Niin on tehty parinakin viime kesänä. Oulu on kiva paikka - tuli asuttua siellä ekat 30 vuotta.![]()
Mikäs tapahtuma Malmilla on huomenna?? En ole kuullutkaan. Meinaan vaan, että vois mennä katsomaan kun olen sillä suunnalla liikkellä puolenpäivän jälkeen.Perskeles kun osuu päällekkäin tuon Malmin tapahtuman kanssa..