• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

2 Päiväinen TouRinki 28.-29.5.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bawling.gif
bawling.gif
omg.gif
Pitääköhän Marko laittaa ajamaan reitti 1 Sysmän ja Korpilahden kautta??

Me muut ajellan toi reitti 2...

edit: Tällä hetkellä en tykkää ollenkaan tuon lauantain ennusteista!!! Saavat luvan muuttua!
Pitääkö tässä ruveta henkisesti valmistautumaan siihen ettei reissu toteudukaan??...
eek.gif

Sääennusteet näyttää siltä että joutuu kohta perumaan koko reissun...
bawling.gif

Ei noi sää palvelut mitään tiedä. Kerkeevät muuttamaan ne vielä monta kertaa. Usko mua Aurinko hymyilee meille la ja su
(tosin ehkä Pilvien takaa) mutta ei sada

Ei noi sää palvelut mitään tiedä. Kerkeevät muuttamaan ne vielä monta kertaa. Usko mua Aurinko hymyilee meille la ja su
(tosin ehkä Pilvien takaa) mutta ei sada
Toivotaan todellakin näin!
Jollain perusteella kuitenkin se päätös pitää tehdä että lähdetäänkö vai ei.
Ja koska muita ei ole tarjolla kuin foreca, ilmatieteenlaitos ja moto.orgin etusivulta löytyvät sääpalvelut niin kyllä se täytyy niiden perusteella katsella että mitä on luvassa...

Missä vaiheessa lopullinen päätös tulee? Jos reissu peruuntuu, niin menee viikonlopun kuviot ihan uusiksi > Mönkijä kyytiin ja mökille. Sekä pieni lasillinen
033102beer_1_prv.gif

Mutta mieluummin kyllä TouRinkille. Sadekuurot ei ole ennenkään estänyt pidempiä reissuja. Mutta tietty, jos sitä tulee ihan maahan asti kaksi päivää, niin...
bawling.gif

Täältä Helsingin suunnastahan lähetään ajelee Lahden suuntaan jo klo10 aikoihin. Toivottavasti sitä ennen tietää tuleeko reissua vai ei.  
wink.gif

Mutta kirkastumaan suuntaan ennusteet on ollu. Parhaimmillaan ennusteet näytti kahta pisaraa. Nyt vaan yhtä. Jos se siitä vielä.
smile_org.gif

Täältä Helsingin suunnastahan lähetään ajelee Lahden suuntaan jo klo10 aikoihin. Toivottavasti sitä ennen tietää tuleeko reissua vai ei.  
wink.gif

Mutta kirkastumaan suuntaan ennusteet on ollu. Parhaimmillaan ennusteet näytti kahta pisaraa. Nyt vaan yhtä. Jos se siitä vielä.
smile_org.gif
Lahteen näyttää Foreca nyt aika hyvää.
Klo 12 ajoittain sadetta, klo 15 mahd. vähäistä sadetta.
Muutoin poutaa.

Tällä viikolla jo 2 peruutusta.
Mikä on ymmärrettävää kun sää näyttää niin huonolta eikä
peheelliset voi pitää itseään varattuna johonkin juttuun joka ei toteudu.
Tällä hetkellä tutkitaan enimmäkseen tota sunnuntain ennustetta joka on sen verran surkee, että sen perusteella ollaan kovasti negatiivisella fiiliksellä.
Mutta lauantai Lahteen toteutunee...

tällä hetkellä ainakin näyttää siltä toi forecan ennuste että mun sokerinen tarakkaharakka kyllä suostuu lähtemään mukaan. Toi milli sadetta kuivuu ennen kuin tie ehtii edes kastuu
buttrock.gif

Samoilla linjoilla. Alle kahen millin sateet on pientä tihkua tai yks nopee rykäsy. Ei haittaa ainakaan mun menoa.

Kyllä mä olen vähitellen kääntymässä peruutuksen puolelle...
Tuskin tulee enää ennustuksiin mitään parannusta ja toi sunnuntai iltapäivä-ilta näyttää niin pahalta ettei siitä paluureissusta tulis mitään nautintoa!
Voisin harkita siirtää tää reissu elokuun loppuun eli esim. 27.-28. elokuuta...

Laitan ainakin pyörän lähtövalmiiksi, aamulla katotaan uudestaan sääennusteet.
thumbs-up.gif

(Ja esteri pitää enimmät nesteet
033102ass_1_prv.gif
:ssaan. Kitoos!)

Kyllä joo nyt vois lähteä testaamaan kamppeitten vedenpitävyyden satelee nimittäin ihan oikeasti......eli
062802moto_prv.gif

Tota noi tuota joo kävipä sitten sillai että aikataulu kuseksii.. eli lähetään vähä myöhemmin liikkeelle ja lokilla sitten treffataan muu poppoo...

Siintä sitten mukana ajellaan mennään minne mennään.

Back