• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

17-vuotias motoristi loukkaantui Jäkärlässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turun Sanomat

...Eihän siinä kauaa mennyt. Maltilla
sport05.gif
näin talven jälkeen!

Harmi homma kyl et näitä tulee näinki ripeetä vauhtia. En sit tiiä oliko syynä pölyinen/hiekkainen tie vai ylinopeus... vai molemmat. Toivotaan että lisähaavereilta vältytään ny ainaki pari viikkoa. Ei siten kasva onnettomuustilastot liikaa.

Joo....sen kummemmin aiheeseen puuttumatta, mutta puuttuen kuitennii...
Vaikka aloitin
033102beer_1_prv.gif
kauden tänään hyvinkin rauhallisissa merkeissä, niin ei ihan hirveästi tarvinnut avata suoralla ja näennäisesti "puhtaalla" tiellä kun perä oli irti aika pitkän matkaa...Ja mä en todellakaan aja millään raketilla tai raketin lailla.
-w-

Ajoin tosta ohi tänään. Paikka on suht kireä S-mutka. Hiekkaa ei ollu muuta kuin tien ulkoreunalla, joten joko on ollut ajolinjat todella hakusessa, tai sit vaan yksinkertaisesti liikaa vauhtia.

Olen aloitteleva motoristi, keski-ikäiseksi täytyy jo tunnustautua vaikka mieli on nuoren. Aiempi omistamani menopeli ollut tunturi sport 50cc. Nyt 998cc cbr honda. Tämänkin palstan olen vasta löytänyt. Surulliseksi vetää mielen kun luin ja laskeskelin tuolta menehtyneiden motoristien muistolle sytytettyjä kynttilöitä. 32 menehtynyttä (jos laskin oikein)viime vuonna, jos edes kaikkia menehtyneitä on edes muistettu tämän palstan sivuilla? Rauha heidän sieluilleen. Ainakin lupaan heidän muistoa kunnioittaen itse olla varovainen, vaikka ainahan se ei ole itsestä kiinni...

Back