• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

15.4.2007 kimppa-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanokaapas mikä on hyvä ja kestävä (ei rata-ajoon) rengas.
Siis nakki joka kestää hyvin tavallista tourinkia, mutta ei ole mikään
telaketju kuitenkaan. Mä en tarvii mihinkään mitään superratarenkaita .. nääääs ..

Mistä sellaisen voisi hommata?
Itsekin olin huomaavinani, että jotenkin renkaiden kuluminen
nytkähti isosti etiäppäin viikonlopun aikana. Pahoin pelkään, että
tällä menolla mun nykyiset rinkulat on räteillä hyvinkin ennen kesän Norjan reissua.
Lauantaina se noin 300km plus sunnuntaina mun mittariintuli liki 500km,
kun olin vasta hieman klo 19:00 jälkeen kotona ... mulla tulee
sinne Lahnukseen mennentullen liki 50km ... nääääs ... ja sitten
piti kurvailla hieman ominpäin ..
Kauhukseni olin huomaavinani, että takanakki oli kulahtunut melkoisesti ..
Aika ihmeellisen nopeasti .. vaikka eihän me nyt niin kummallisesti kaahailtu edes ..
vaikka ttuttu alkoikin mussuttamaan jostain pomperi Matista ..
Mitäköhän se sillä meinasi .. ??
lookaround_orig.gif

telaketju kuitenkaan. Mä en tarvii mihinkään mitään superratarenkaita .. nääääs ..
Pirellin Diabloa ite käyttäny, ei mikään liimakumi mutta tuntuisi kestävän ihan jees. Keskellä kovempi seos kuin laidoilla.

Pirellin Diabloa ite käyttäny, ei mikään liimakumi mutta tuntuisi kestävän ihan jees. Keskellä kovempi seos kuin laidoilla.
Mulla kesti diablo takanen busassa reilu 8,5 tkm ja ceparissa kymppitonnin. Diablothan vois sopia hyvin Matin juuri lanseerattuun, räyhäkkääseen bomber imagoon
cool.gif

Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Metzelerin Z6 on myös varteenotettava sporttouring tyyppinen gummi.

Mulla kesti diablo takanen busassa  reilu 8,5 tkm ja ceparissa kymppitonnin. Diablothan vois sopia hyvin Matin juuri lanseerattuun, räyhäkkääseen bomber imagoon  
cool.gif

Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Metzelerin Z6 on myös varteenotettava sporttouring tyyppinen gummi.
Metzelerin Z6 nakit tulivat wanhaan FJR:ään Siltakivien kulahdettua ja ne olivat selkeästi paremmat - vähän pehmeämmät eli pitoa oli selkeesti enemmän. MattiR:n räyhäkäs pomper-imago tuli selkeästi esiin sunnuntaina parissa ohitustilanteessa! MÄ näin!
smile_org.gif

oliko matti se vaarallisen näköinen herrasmies, jolta muut (retkiläiset) mopoillijat pikkupoikamaisesti kyseli pyörän teknisiä tietoja aina kahvipaikoilla ? :=)...selkee pomperi...isoveli kerto, että ne on just noin vaarattoman olosia, vaikka vaarallisia ovatkin... varmasti pyörässä ainakin Buellin osia kiinni......
biggrin.gif

Ai kyykkyjen renkaat ovat NOIN lyhytikäisiä?  
omg.gif
Ja että paljonkin pehmeämpiä kuin touringrenkaat? Minä ajoin 14000 km viime kesänä kilttiä matka-ajoa Siltakivillä wanhalla FJR:llä. No eivät olleet häävit. Liian kovat jopa touringkiin. Pidon kanssa kostealla kelillä selkeesti vaikeuksia, vaikka varovainen nynny olenkin. Ja tää ei ollut mikään p*rnojuttu!  
biggrin.gif
En mä tiedä, kyllä nyt on pakko olla erityisen nopeasti kuluttava asvaltti, koska kyllähän edellinen diablo corsakin kesti melkein 6tkm vaikka edellinen ehti tuhota sen kulmikkaaksi jo ekalla 2tkm.

oliko matti se vaarallisen näköinen herrasmies, jolta muut (retkiläiset) mopoillijat pikkupoikamaisesti kyseli pyörän teknisiä tietoja aina kahvipaikoilla ? :=)...selkee pomperi...isoveli kerto, että ne on just noin vaarattoman olosia, vaikka vaarallisia ovatkin... varmasti pyörässä ainakin Buellin osia kiinni......
biggrin.gif
Mitäs ne kaksi pulloa oli siinä Matin pyörässä? Jotain varatankkeja vai, kun pidemmälle reissulle lähdettiin? Ekaks luulin, että jotain juomapulloja, mutta niistä lähti jotkut ihme letkut... Oli niissä jotain tekstejäkin, mutta en oikein ymmärtänyt, jotain MOS vai NO5 tai jotain..
nixweiss.gif

yx-custom herra kuittaa ja kiittää vauhdikkaasta tuokiosta oli vaan alustan säädöt liian löysät noin vauhdikkaalle taipaleelle mutta enskerralla kiristän terveisin moto-guzzi classic

Back