• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

15.4.2007 kimppa-ajelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä reitti. onko teemana tupit nurin ja korva maahan. = mennään eikä meinata. ? pysyykö perässä ilman super bike MM tai SM voittoa.. ei ihan taivu miljoona nopeudesa rocketti joka syheröön näin aikaisin keväällä.. seli seli...
sport05.gif
Eiku eiku... mennähä rauhas vaa....
smile_org.gif
Eli kaikki pysyvät matkassa. Jos on Hot Pants porukkaa mukana, niin menköön edeltä - mää pirän Peräsmiehenä huolen, ettei kukaan ryydy (ainakaan tietämättä) matkalle! HEIII.... tankatkaa mopot, pitäkää kännykät mukana ja ollaan muutenkin varovaisia siellä ulkona!
smile_org.gif
Muuten kyllä
sport05.gif
ihan sillee sopivasti! Ja tullaan kaikki hyvissä ajoin. Joohan?

En tuu, vaikka mieli tekis. Nukun vielä tohon aikaan,
033102beer_1_prv.gif

En kyl valitettavasti pääse ku reissu on noin pitkä... Mun pitää olla puolen päivän jälkeen Lohjalla päivällisellä... Pitäkää kuitenki hauskaa...

Minä taas olen tuohon aikaan kankkusessa jos en vielä vähän kännissäkin. Muuten tulisin kernaasti, ja toivotan teille hyvää matkaa.
thumbs-up.gif

mä luulen kans että oon vielä lärvit
biggrin.gif
nomut onneks pääs tänään eli eilen ajameen reilun 400 kilsaa mukavassa seurassa - nyt voipi nollailla ja paljuilla
lookaround_orig.gif

En sitten ehtinyt.
confused_orig.gif

Oliko teillä jotkin starttivalot siellä, kun ei edes pakokaasu haissut kun saavuin kymmentä yli.
nixweiss.gif

Just tultiin takaisin kotiin ja ketjut taas rasvattu. Muu joukko meni Fiskarssista Virkkalan kautta, itse tultiin Karjalohjan kautta loppumatka.

Kilsaa kertyi ihan hyvin, Hieno reitti ja kiitoksia vetäjälle ja muille!
062802jumpie_prv.gif

Juu kiitoksia kaikille mahtavasta reissusta. Nyt on kyllä ranteet niin väsy ettei todellakaan jaksa ketjujen rasvaus kiinnostaa. Jos illemmalla jaksais...
confused_orig.gif

juu perillä myös. 425,7 km ja 22,04 l penziiniä........

Kiitos vetäjällä ja kaikkille muillekkin......vähän on "tutka" olo kevään ensimmäinsen "hiukan pidemmän" lenkin jälkeen.

Mutta hienot oli mutkatiet ja lämmintä piisas. Jonku mittari ilmoitteli jopa + 22c......oliko se ttuttu...?

juu perillä myös. 425,7 km ja 22,04 l penziiniä........

Kiitos vetäjällä ja kaikkille muillekkin......vähän on "tutka" olo kevään ensimmäinsen "hiukan pidemmän" lenkin jälkeen.

Mutta hienot oli mutkatiet ja lämmintä piisas. Jonku mittari ilmoitteli jopa + 22c......oliko se ttuttu...?
Juu.. Salossakohan se mittari näytti AJON AIKANA eli viimaisissa olosuhteissa 22 astetta. Ja juu... kiitoksia erityisesti Jii-Äm:lle, joka oli "rakentanut" reitin. Kiitokset myös muille mukana olleille. Nyt oli oikea tatsi kimppa-ajelussa - vetäjä pysäytti porukan joka kerta kun käännyttiin ja kerran vain sen takia, että porukka oli hajonnut. Oikea meininki!
smile_org.gif
Tollee aina. Porukkaa oli 12 henkeä lähtiessä, yksi custom-herra tuli ja jäi matkalta. Kiitokset myös hänelle! Herra ja rouva Svahn (onko oikein kirotettu?) jäivät Billnäsiin ja jatkoivat sieltä omin avuin! Reissun päättyessä sinne Espoonlahden tai minne vtuun... no siellä sen yhden Esson viereen... laskin 12 mopoilijaa!
smile_org.gif
Kaikki selvisivät hengissä eikä kukaan edes loukkaantunut. Henkisiä vammoja ei lasketa!
biggrin.gif
Kun tulin himppeen oli kilsoja kasassa aikas tarkkaan 450 eli ihan kivasti. Naama on selkeesti saanut aurinkoa. Sitä kuumottaa.
smile_org.gif

Eipä olisi voinut sääkään olla parempi. Toivottavasti kestitte kokematonta Peräsmiestä! Kiitos ja anteex!
062802moto_prv.gif

Loistava reissu .. todella oivalliset tiet ja reitinvalinnat ..
Kiitos kaikille muillekin ... ja minähän tykkäsin ..
smile_org.gif

Tulin takaisin "rannan" kautta ja jummi jammi .. sinnehän meinasi jäätyä ..
aivan sairaan kylmää ... Kaivarissa siis ... sisämaassa on todella puolensa ...

Back