Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kun kokeilemaan vaan!Kannattaiskos haaveilut haudata syvälle, kun mittaa on kertynyt itselle vain vajaat puolitoista metriä? Onko mitään toivoa päästä ajelemaan ensi kesänä?![]()
Ettet vaan Tolosen Ykästä kirjoittaisi, tuli aikoinaan pyörittyä samoissa porukoissa aika paljon.Mulla oli aikoinaan lapsuudesta tuttu mies , valitettavasti jo poistunut tältä motoristien maankamaralta, jolla ei ollut pituutta hirveesti päälle metrin.![]()
Niin ja tuosta haaveilusta kannattaa laittaa asiaa eteenpäin ja vireille vaan. Ensi kesä on yllättävän lähellä....Kiitos hurjasti vastauksista..rohkasi kummasti tätä haaveilua![]()
![]()
..toinen ongelma jota olen miettinyt, että eikös autokouluissa ole yleensä aika korkeita katuenduroita harjoituspyörinä. Osaako joku kertoa turkulaisista kouluista, joissa oli jotain hiukan sopivampaa?
En kyllä suostu jättämään ensikesääkin taas väliin tämän pohtimisen takia! Nyt se kortti tulee taskuun ja ajettava alle, vaikka väkisin!![]()
Olipa hyvin sanottuJoo kokeilemaan vaan. Itse olen 158,5 cm ja aion tässä rauhassa tutkailla eri vaihtoehtoja ennen ostopäätöksen tekemistä. Ei ole mitään järkeä hankkia sellaista jonka kanssa en omin voimin pärjää.
Kyllähän minä Ykää tarkoitin! Hienoa kun tuli vastaus mitä odotinkin!Ettet vaan Tolosen Ykästä kirjoittaisi, tuli aikoinaan pyörittyä samoissa porukoissa aika paljon.Mulla oli aikoinaan lapsuudesta tuttu mies , valitettavasti jo poistunut tältä motoristien maankamaralta, jolla ei ollut pituutta hirveesti päälle metrin.![]()
Joensuusta olen ja en ole käynyt Ykän muistoajoissa, millois ne on.Ykä oli tosi tunnettu motoristi...
Joka vuosi on Ykän muistoajelu![]()
Oletko ollut paikalla?
Uskallatko kertoa mistä päin olet?
Ihanaa kuultavaa!No, mulle on pituutta kertynyt huimat puolitoista metriä..![]()
Harrastuksen aloitin customilla, Intruder, joka oli matala ja kevyt. Elikkäs hyvä harjoittelupyörä. (Jouduin ajamaan autokoulun omalla pyörällä, ku ei yltäny autokoulun pyöristä ku vain toinen jalka maahan..)
Tällä hetkellä kulkupelinä on Bandit 600S, "madallettuna", ja varpaat yltää maahan. Suurempia ongelmia en ole kohdannut, täytyy vaan katsoa mihin pyöränsä jättää, ettei joudu lykkimään ylämäkeen, siinä kohtaa meinaa naisiset voimat loppua kesken..![]()
Keväisin aina vapun jälkeen Vaalan shelliltä on starttaus!Joensuusta olen ja en ole käynyt Ykän muistoajoissa, millois ne on.Ykä oli tosi tunnettu motoristi...
Joka vuosi on Ykän muistoajelu![]()
Oletko ollut paikalla?
Uskallatko kertoa mistä päin olet?
Onhan sitä Ykästä aika monta muistoa vuosien varrelta. Tapasin miehen ensimmäisen kerran joskus 77-78 ja viimeisen kerrran Kirjavassa muutama vuosi sitten.
Saattaihihan lähteä mukaan jos olisi Kajaanissa käymässä niitä aikoja. Eikös se Ykän ralliliivi ole siellä Vaalan Shellillä seinällä. Ykähan asusteli jonkin aikaa siellä Shellin (tai Essohan se taisi silloin olla) asunto-osassa.Keväisin aina vapun jälkeen Vaalan shelliltä on starttaus!
Ens keväänä olisi tarkoitus lähteä ajamaan...
Tervetuloa sinne vaan![]()
Taitaa olla liivi shellin seinälläSaattaihihan lähteä mukaan jos olisi Kajaanissa käymässä niitä aikoja. Eikös se Ykän ralliliivi ole siellä Vaalan Shellillä seinällä. Ykähan asusteli jonkin aikaa siellä Shellin (tai Essohan se taisi silloin olla) asunto-osassa.Keväisin aina vapun jälkeen Vaalan shelliltä on starttaus!
Ens keväänä olisi tarkoitus lähteä ajamaan...
Tervetuloa sinne vaan![]()
Pikku juttu Ykästä (en tiedä onko totta mutta itse hän sen kertoi) Kajaanin ajoilta.
Oli Ykä ollut pienellä juhlimisreissulla ja oli vähän päässyt väsähtämään. Tuttu konstaapeli oli napannut kaverin olkapäälle ja lähtenyt kantamaan turvaan niin eikö ollut kohta kuulunut laulu: Maan korvessa kulkevi lapsosen tie mutta ihana enkeli häntä kotio vie...
Oletkos itse mistä päin? Jos vaikka satuttas tuntemaan.
Kiitos vinkistä mutta toi ei sovi mun suunnitelmiin sitten yhtäänSun kokosenas lähtisin liikkeelle 250 Viragosta,siinä ei ole mitään paljoa![]()
pitikö tuolle intikalle tehdä joku katsastus harjoittelupyöräksi, enne kuin sait ajaa sillä??No, mulle on pituutta kertynyt huimat puolitoista metriä..![]()
Harrastuksen aloitin customilla, Intruder, joka oli matala ja kevyt. Elikkäs hyvä harjoittelupyörä. (Jouduin ajamaan autokoulun omalla pyörällä, ku ei yltäny autokoulun pyöristä ku vain toinen jalka maahan..)
Tällä hetkellä kulkupelinä on Bandit 600S, "madallettuna", ja varpaat yltää maahan. Suurempia ongelmia en ole kohdannut, täytyy vaan katsoa mihin pyöränsä jättää, ettei joudu lykkimään ylämäkeen, siinä kohtaa meinaa naisiset voimat loppua kesken..![]()
pitikö tuolle intikalle tehdä joku katsastus harjoittelupyöräksi, enne kuin sait ajaa sillä??No, mulle on pituutta kertynyt huimat puolitoista metriä..![]()
![]()
Evopuolisolla on vastaava ongelma, kun ei yllä jalat maahan autokoulun pyörässä.![]()