• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

14-vuotias mönkijäkuski kaatoi poliisin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mielenkiintoista... Mun mielestäni ei tarttis ajaa mopedilla jos ei pysy pystyssä tai osaa ees pitää sopivaa turvaväliä.

Lastensuojelutapaus. Käyttäytymisen syy on selvästikin nollatoleranssi nopeusvalvonnassa ja kohtuuttomat ajokiellot.

Olipas siinäkin oikea järjen riemuvoitto..

Noh, voi poika ainakin myöhemmin sanoa, että on kiilannut mönkijällä poliisin kumoon eikä edes kortti lähtenyt.
biggrin.gif

Murhan yritys, kaikki mönkijät kielletään, nopeusrajoitukset -50 % joka alueella, poliisille oikeus ampua liikennepakoa yrittävät eritoten mönkijäkuskit ja mopoilijat voidaan lahdata ilman kysymyksiä
033102ass_1_prv.gif

Laatukeskustelu taas luvassa!  
talktohand.gif
Se on hyvä että olet varautunut keskusteluun
tounge.gif

Eli oiskohan tässä nyt aihetta tehdä esitys poliisien siirtymisestä käyttämään mönkijöitä tai vaihtoehtoisesti sivuvaunullinen polliisimotskari(mahtuisi sekä kirjoittava että lukeva),vai oisko jonkinasteinen kehitystyön paikka suunnitella apupyörät mopediin,sellaiset mallia lentokoneen laskutelineet jotka vetäytyy sisään nopeuden noustessa ja vastaavasti nopeuden laskiessa tai hätätilanteen tullessa laskeutuisivat? Ehkä myös autoteknologiasta tutut peruutus/välimatkatutkat?

Mun mielestä tämä tapaus ei ole kovin huvittava ollenkaan.

Sääliks käy, mistä lie ottanut oppinsa? Pitäisköhän seurailla motot.net:iä tai pomperi-foorumia josko olis vaikka siellä ruikuttamassa kuinka kytät on paskoja natsi-sikoja.

Kotikasvatus kunniaan ja remmiä tommosille.

Isi tietysti ostanut kullannupulle pikku mönkijän. Hitto, eihän kaverilla olisi edes mopon sarviin oikeutta.
veryangry.gif

Laulanut ajaessaan tuttua suomalaista laulua "minä olin vetomiehen poika, sankari myös itsekkin..." ....
biggrin.gif

Onneksi ei käynyt mitenkään.

Back