• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

12r hukkapätkälle ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JOskus kylmätyyppäsin 12r omalla 10r ajon jälkeen.. tuntui että kahvat ois laitettu 20cm liian kauaks toiselle tontille tai jotain.. ei millää meinannu kädet ylettää!

Jassu kandee koittaa myöskin noita kilosia, tosin laukkuja niihin ei saa(onneksi) eikä kyytiselläkään vissiin ihan kauheaa ole.
00 9ärräni oli testien mukaan paras kyytiläiselle ja muija keho ton 10r takajakkaran 6-0 siihe ysiin verrattuna.. sopii ainakin alle 160senttiselle:)

Pöh perkele, vaikka olenkin tämmöinen pitkänhuiskee 175cm, niin pien kokeilu välillä tre-joku isohko eteläsuomen kaupunki todisti että kyllä se 12R vaan sopi käteen täysin, ajoasento todella hyvä mulle. Tosin oliko matalempi ku oikeasti sitä en tiedä, ihmettelen kun jalat kyllä ylettyi mainiosti maahan.
Ja kone, nam, löylyä on, ja kaks päällä ohitukset motarilla onnistuu vaivattomasti kahvaa vääntämällä. moitteena (oliko kys. pyörä ominaisuus) osasin sammuttaa erinnäisiä kertoja liikkelle lähdettäessä (tottunut kyllä kaasariin mutta silti..) ja jotain nykimistä 5000rpm kohdilla, jossimura luki sen metallisen pöntön kyljessä. voimakomentajaa tietääkseni ei. Mut kyllä vakuutti mut. ZX12R, on se kyllä!
bowdown.gif

Itse olen myös 12R:ää ostamassa ja tiedän kyllä mihin käyttöön pyörä on tehty, mutta miten sillä pärjää keskustassa?

Itselläni tulee kuitenkin jonkun verran ajettua ihan keskustassa ja ruuhkaankin ikävä kyllä juuttuu välillä
confused_orig.gif

Kävin tänään BikeWorldissa istuskelemassa 12r:n päällä ja pakko se on myöntää että pyörä on liian iso mulle. Jo pelkästään jalkojen maahan laitto tuotti ongelmia, varpaan kärjillä pitelin kikokinta pystyssä.

Madalluksellahan tuollainen ongelma poistuisi, mutta epäilenpä että missään ei ole madallettua mäyräkoiraa koeajattevaksi. Joten kaipa se on pakko tuo laskea pois kuvioista.

Kävin tänään BikeWorldissa istuskelemassa 12r:n päällä ja pakko se on myöntää että pyörä on liian iso mulle. Jo pelkästään jalkojen maahan laitto tuotti ongelmia, varpaan kärjillä pitelin kikokinta pystyssä.

Madalluksellahan tuollainen ongelma poistuisi, mutta epäilenpä että missään ei ole madallettua mäyräkoiraa koeajattevaksi. Joten kaipa se on pakko tuo laskea pois kuvioista.
Jos todella olet uutta 12R:ää ostamassa, niin eiköhän joku mekaanikko nopeasti säädä jousitusta matalemmaksi, jos pyydät?

En usko että kovin vaikeaa on.

Jos todella olet uutta 12R:ää ostamassa, niin eiköhän joku mekaanikko nopeasti säädä jousitusta matalemmaksi, jos pyydät?
Jooh, no katsos kysymys onkin olenko ostamassa uutta vai vähän käytettyä pyörää - tuo on se asia mistä itsekään en ole päässyt selvyyteen. Olen hieman kahden vaiheilla...

Back