Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut.ZZR1400:
Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
Mielestäni toi hypetys on perseestä, busan nostaminen johonkin kulttiasemaan ja sen kuskien luokittelu johonkin tiettyyn joukkoon haisee. Mutta tämä on vaan minun mielipiteeni. Se on ihan samanlainen mopo siinä missä muutkin.Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
Sain myös samanlaisen kuvan kirjoituksestasi, kuin JTTT.
Vaihda busa pois ja helvetin äkkiä, sillä siitä pääseeMielestäni toi hypetys on perseestä, busan nostaminen johonkin kulttiasemaan ja sen kuskien luokittelu johonkin tiettyyn joukkoon haisee. Mutta tämä on vaan minun mielipiteeni. Se on ihan samanlainen mopo siinä missä muutkin.Kyllä tuosta saa sellaisen kuvan, että se vaikuttaa pyörään jotenkin. Eli se ei ole kiva peli, kun sitä hypetetään.Olenko jossain sanonut että sillä olisi tuolloin parempi ajaa?Olisko sillä sun busalla parempi ajaa, jos siitä ei olis kulttihypetystä? Toisin sanoen, huonontaako se ajonautintoa ja käytettävyyttä jollain lailla?Busa 12R:n ulkonäöllä ja ilman tuota kulttihypetystä voisi olla kiva peli.
Sain myös samanlaisen kuvan kirjoituksestasi, kuin JTTT.
12R:n ulkonäkö miellyttää mun silmääni paljon enemmän kuin tuo busan. Jos saisin itse yhdistää pyörän noista niin se olisi 12R:n ulkonäöllä ja busan tekniikalla oleva peli.
Tämä siis minun mielipiteeni, muilla saa toki olla omansa.
Miksi? Hyvä peli se on ajaa... Ensi vuonna vaihdankin taas johonkin uuteen, mutta se on sen ajan murhe.Vaihda busa pois ja helvetin äkkiä, sillä siitä pääsee![]()
Ei kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaanEihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut.ZZR1400:![]()
kui? kysys turkkulaineEi kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaanEihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut.ZZR1400:![]()
![]()
Mielestäni zetori enemmän sport touring kuin 12r.kui? kysys turkkulaineEi kysynyt ei, mutta paremmin toi zetori sopii vertailuun kawasakeista verrattuna xx:ään ja busaanEihän tuosta raadosta edes kysyjä ollut kiinnostunut.ZZR1400:![]()
![]()