Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ytsför sanoi:Aprillia.
Raaseri sanoi:Ja jumankauta, nyt ne soitti että koska Akra on jo täällä ja mä tilasin saman päivänä mopon kun se esiteltiin, saan -50% täysrännistä upmapilla! Onnen päivä!
Desmosedici sanoi:Onhan Akrapovic kovempi luu putkistoissa kuin Termignoni.
rantaile sanoi:Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?

Joku kotimainen lehti, ehkä joku 7-10v sitten. Pyörä muistaakseni Z750. Penkittivät useita slipareita killerillä ja ilman.rantaile sanoi:Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?
Pitääkin varmistaa, että Alastaron lanssihenkilökunnalla on jäitä kylmälaukussa.Raaseri sanoi:Mutta Akrojen titaanitaitokset, hitsisaumat jne on sen näköisiä että niitä tekee mieli nuolla.
Raaseri sanoi:Nimittäin sain siitä Akrasta oikeasti hyvän tarjouksen, vaikka ei ehkä ihan -50% olekaan.
rantaile sanoi:Vähän off topiccia, mutta onkohan koskaan testattu jotaki pyörää eri putkilla ja vertailtu minkälaisia eroja tehoissa ja äänissä?
parjan_fin sanoi:Mutta Panigalestakin hiukan. Olen itse päässyt kokeilemaan 1199:ää muutama kesä sitten ja siinä oli jo mielestäni varsin raivotautinen veto, sekä oikein maukas peli ajella muutoinkin. Kieltämättä houkuttais päästä testaamaan 1299:iäkin, erityisesti rataoloissa.
Raaseri sanoi:nään jo silmien räpsyttelyä ja koiranpentukatseen.
Raaseri sanoi:https://docs.google.com/file/d/0B-j_oKL3tntvYWVnYXZQanJzR00/edit?usp=docslist_api
Kävin sit kotimatkalla Viikissä.