• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1250 Bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Unhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkäs värisiä banditteja olette jo saaneet? Maaliskuu kovin luvattiin mullekkin toimitus-ajankohdaksi mutta viimeviikolla sanoivat että mustat eivät vielä ole maahan tulleet. Tässä kun aurinko paistelee kiivasti ja ajamaan tekis mieli niin mieleen hiipii ajatus maksoinkohan liikaa käsirahaa.

Sininen laitettiin kilpiin viime keskiviikkona 29.3. Musta olisi ollut myös saatavilla. Itseasiassa oli liikkeessä jo paria viikkoa aikaisemmin.

Musta SA oli saanut kilvet viime viikolla.

Ilmeisesti alakatteella ja/tai laukkusarjalla tilattuja ei ole voitu toimittaa yhtä sujuvasti näiden lisävarusteiden saatavuuden vuoksi.

Uusi iso rosmo ollut alla nyt parin viikon ja n.700km ajan. Ei voi muuta sanoa kuin, että hyvältä tuntuu. Kone on aika hiljainen, liekö hyvä vai huono mutta tuntuu toimivan. Tehoa mulle riittävästi ja eikös tuota saa viritettyä lisää sitten tuleville kausille
smile_org.gif

Abs:stä ei ole aiempaa kokemusta, mutta sellaiset tähän otin. Joten saas nähdä oliko oikea rartkaisu.

Hyvä pyörä ja mielestäni rahalle saa vastinetta hyvin.

No johan on. Tarttee varmaa oottaa yhteyttä heti maanantaina. Laukut tilasin samalla mutta sovittiin että ne asennan itse. Minkäslainen sisäänajo-ohjelma tossa on ja onko ensimmäinen huolto se 1000 km? Mikäköhän tuon huollon hinta on?

Mulle lupasivat liikkeestä, että saisin pyörän ens viikolla.
Pyörä on musta, ja ilman abseja.
Tilasin samalla alakatteen ja laukkusarjan. Laukkujen kiinnitysrautoja ei ole vielä tullut, mutta asennan ne sitten itse, kun ne tulee...
Kylläpä tässä meinaa olla kuumetta päästä tienpäälle.
Ja eiku hanaa
062802moto_prv.gif

Pääsiäiseks toivon mukaan kerkiää uus naku-Bandiitti. Suzukillahan ei muita värejä oikeasti olekkaan kuin sini-valkoinen tai musta niin väriksi tuli musta :P
Alkaa jo pikkuhiljaa polttelemaan tuo ajamaan pääsy
confused_orig.gif

No johan on. Tarttee varmaa oottaa yhteyttä heti maanantaina. Laukut tilasin samalla mutta sovittiin että ne asennan itse. Minkäslainen sisäänajo-ohjelma tossa on ja onko ensimmäinen huolto se 1000 km? Mikäköhän tuon huollon hinta on?
Hinnasta en osaa vielä sanoa, mutta myyjä kertoili, että ensimmäinen huolto olisi 1000 km kohdalla ja sitä ennen pitäisi ajella vaihtelevin kierroksin kuitenkin alle 5000 rpm. Eli normihomma.

Sininen pyörä on minulla ja myyjän mukaan se oli ensimmäinen maahantuotu ja luovutettu uuden mallin Rosvo Suomessa.

Ai jaa. Milloin pyöräs sait?

Yks tuttu sai omansa jo muistaakseni helmikuussa.
Avainsana tuossa on myyjän mukaan
biggrin.gif
Maaliskuun alussa haettiin tuo pyörä ja jokatapauksessa pyörä ei ollut vielä edes rekisterissä ja jouduin odottamaan kilpiä maahantuojalta. Loppujen lopuksi aivan sama, ei vaikuta mopon ohjattavuuteen millään tavalla.

Back