• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

12 tkm huollon hinta ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaniZ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Riippuu tietysti ihan älyttömästi pyörästä.

Ite maksoin zx-6r huollosta jotain ~400 euroa..Oli venttiilien välyksien tarkastus, eli ns. iso huolto..

Öljy - 24e
Öljynsuodatin - 11e
Työ - 320e

"Venttiilinväljykset tarkastettu. Ei ollut aihetta säätöön. Kaasuläpät synkronoitu. Ilmanputsarit puhdistettu. Ketjut kiristetty ja rasvattu"

Mistä adapterit zx 6r:n keulaan pumppujen alle. Siis pelkästään adapterit, mieluiten rosteria... Stormista ei saanu eikä liioin Raision Bike Worldistä.

Kawasaki Z 1000 12tkm huolto tais olla vähän alle 200e. Itse vein öljyt+suodattimen. Paikkana toimi mc-racing Vantaalta. Huolto on ollut hyvää aina ja juttua riittää. Äijä osaa hommansa ja hinnatkin on kohdillaan siellä. Ei tarvi maksaa "valohoidosta."
buttrock.gif

Kawasaki Z 1000 12tkm huolto tais olla vähän alle 200e. Itse vein öljyt+suodattimen. Paikkana toimi mc-racing Vantaalta. Huolto on ollut hyvää aina ja juttua riittää. Äijä osaa hommansa ja hinnatkin on kohdillaan siellä. Ei tarvi maksaa "valohoidosta."
buttrock.gif
Kyssäri.
withstupid.gif

Kun sullakin on tuo z1000 niin mitä öljyä sä sinne masiinaan heitit ?
Sit toinen kysymys, jeesaako se jos vaihtaa tulpat johonkin iridium hässäkkä juttu juttu tulppiin ?
idea3.gif

Minkä hintasia on jarrupalat eteen/taakse z:n ?

Kiitoksia etukäteen...

Kun sullakin on tuo z1000 niin mitä öljyä sä sinne masiinaan heitit ?
Sit toinen kysymys, jeesaako se jos vaihtaa tulpat johonkin iridium hässäkkä juttu juttu tulppiin ?
idea3.gif

Minkä hintasia on jarrupalat eteen/taakse z:n ?

Kiitoksia etukäteen...
Itse olen käyttänyt gastrolin gps 10w-40. Toiminut hyvin sillä edelliset pyörät ja nykyinen kans. Jarrupalat eteen maksaa jotain 100e luokkaa, taakse ei tietoa. Ei kannate ostaa mitään tarvikepaloja. Ainakin näin on viisaammat sanoneet... Iridium tulpat maksaa n.40e kpl ja normaalit n.10e kpl. Iridium tulppia on noissa tehokkaammissa kilokyykyissä ja kusiaisissa. Iridiumtulpat kait kestää paremmin lämpöä... Viisaammat voi korjata jos olen väärässä.

itselläni Z 750, jonka 12 tkm huollosta kustansin aika tarkkaan 280 euroa. öljyihin, tulppiin yms. noin satku ja loput työstä...

sanoi:
JaniZ Lähetetty Heinä. 04 2007,21:28
Mitä olette joutuneet maksamaan 12 tkm huollosta?

sanoi:

Ite maksoin zx-6r huollosta jotain ~400 euroa..Oli venttiilien välyksien tarkastus, eli ns. iso huolto..

Eikai nyt sentään 12tkm venttiilejä vielä tarkisteta? Eikö oo vasta 24tkm ohjekirjan mukaan? Näin ainakin Suzukissa?

sanoi:
JaniZ Lähetetty Heinä. 04 2007,21:28
Mitä olette joutuneet maksamaan 12 tkm huollosta?

sanoi:

Eikai nyt sentään 12tkm venttiilejä vielä tarkisteta? Eikö oo vasta 24tkm ohjekirjan mukaan? Näin ainakin Suzukissa?
24tkm on välysten tarkastus väli...

Back