• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulle Ducati kauppias väitti "varmana" tietona, että XX:n valmistus olisi myyty jollekkin kiinalaiselle valmistajalle. Sama setä tiesi kertoa, että mallia saisi ostaa noin 5000$ Jenkkilästä ja jos suomeen tulee maahantuonti, niin hinta olisi jotain 9000€ paikkeilla.

Kuullostaa kyllä aika uskomattomalle..noh, onneksi mulla on sitten viimeinen aito japsi malli..

Sääli, jos todella luopuvat ko.pyörästä. Mun mielestä se on upein laite jolla mä olen ajanut, edelleen..
Taitaa olla hevosmiesten tietotoimiston tietoja...

Jos noin olisi niin tuossa kävisi varmaan samoin kuin ns. Monkeyn "kopioiden" kanssa. Periaatteessa kopio mutta mitkään Monkeyn osat ei noihin sovi...

Mulle Ducati kauppias väitti "varmana" tietona, että XX:n valmistus olisi myyty jollekkin kiinalaiselle valmistajalle. Sama setä tiesi kertoa, että mallia saisi ostaa noin 5000$ Jenkkilästä ja jos suomeen tulee maahantuonti, niin hinta olisi jotain 9000€ paikkeilla.

Kuullostaa kyllä aika uskomattomalle..noh, onneksi mulla on sitten viimeinen aito japsi malli..

Sääli, jos todella luopuvat ko.pyörästä. Mun mielestä se on upein laite jolla mä olen ajanut, edelleen..
No tuo nyt olis ihan omituista. Nykyistäkään XX:ä ei ole viety jenkkeihin muitaakseni 2004 jälkeen, syytä en tiedä mut näin muistan joltain jenkkifoorumilta luntanneeni.

Tässä odottellut koko vuoden muna pystys hondan vastausta XX:n jatkosta.
mad.gif

:itkupilli:Onko kellään hajua uudesta bläkkäristä? Ko.mallia ei enää ole mallistossa, eikä hinnastossa..

Kilpailijoilla kuitenkin on uudet versiot vastaavan tyylisestä moposta..
Bläkkäriä ei varmaan tule, mutta jonkin näköinen korvaaja voi jollain aikavälillä ilmestyäkin.
Kuten BW kesällä mainosti " Osta nyt ettei syksyllä harmita".

Vit*tuskäyrä on itelläki huipussa, kun tuli uutta mallia odoteltua. Vanha XX kun tuli myytyä viime vuonna.
Noh, ajellaan kawapätkällä välillä niin kyllä se siitä....Hondan tehtaalle vaan terveiset
033102ass_1_prv.gif

Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on.
Kaikilla muilla? Nyt ei muistu mieleen kuin Suzuki ja Kawasaki. Kelläs muilla on noita lähes 200hp möhköjä?

Honda voi hyvinkin jättää tuon alueen väliin. Eihän Yamahallakaan ole mitään tarjottavaa.
Mä ainakin laskisin mm. jammun fjr:n ja puimurin k1200s:n matkasporttien kastiin.

En jaksa uskoa, että honda jättää matkasporttia pois mallistostaan. Katsotaas mitä tapahtuu ennen kevättä...
Bemari siihen kastiin mun mielestä menee, mutta FJR:ssä ei kyllä ole mitään sporttia. K1200S, ZZR ja VFR taitaa jädä ainoiksi tuossa luokassa. Bussia on aika vaikea ainakin allekirjoittaneen mieltää kovien sivulaukkujen kanssa. (-> pitemmille reissuille ei välttämättä kovin optimaalinen peli)

Itteä vituttaa kun Ducatikin lopetti ST-sarjan. Yritä tässä sitten keksiä sopiva pyörä tällaiselle isokokoiselle äijälle. Noo, ei kai se auta kun ottaa koeajoon noita perskeleen kyykkyrällättimiä. Jos vaikka johonkin niistä kyytiin mahtuisi.

P.S. VFR tonnisella/vielä isommalla koneella oisi aika kiva ylläri. Tosin hinta voi karata yli 20ke, jolloin nousee samaan hintaluokkaan bemarin kanssa.

Pläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?

Ja tietysti sivulaukut ja sairaan hyvä ajoasento.

Niitten olisi kannattanut kysyä multa mimmone kannattaa tehdä  
smile_org.gif
Bemarihan ton jo on tehny
nixweiss.gif
XX.ä vaihtui BMW K1200GT:hen, kahdeksan vuotta Hondalla.Ei jaksa enää ootella uutta mallia.
062802moto_prv.gif

XX:ää ei voi Suomessa rekata enää 1.1.2008 alkaen, kuten ei voi mitään mikä ei täytä Euro 3 -päästönormeja. Jatkoaika-aneluja on kuulemma vetämässä, saa nähdä menevätkö läpi. Jos ei mene, niin joulukuu voi olla ihmeellisten mopotarjousten aikaa.
Mitä tämä rekkaus käytännössä tarkoittaa? Eikait sentään XX:n ostoaikeita tarvitse haudata?

XX:ää ei voi Suomessa rekata enää 1.1.2008 alkaen, kuten ei voi mitään mikä ei täytä Euro 3 -päästönormeja. Jatkoaika-aneluja on kuulemma vetämässä, saa nähdä menevätkö läpi. Jos ei mene, niin joulukuu voi olla ihmeellisten mopotarjousten aikaa.
Mitä tämä rekkaus käytännössä tarkoittaa? Eikait sentään XX:n ostoaikeita tarvitse haudata?
Käytettynä kun joudut jokatapauksessa tuon ostamaan niin ei tarvitse haudata ostoaikeita. Noita vain ei saa ensirekisteröidä enää tämän vuoden puolella joten siksi ei myöskään ole uutta mallia.

Tuotah...mun pyörä ei ole edes rekisterissä vielä...siinä on kyllä kilvet jo paikoillaan liikkeessä odottamassa että annan luvan rekisteröintiin muutama päivää ennen kuin haen sen pois. Täytyy odotella että kelit paranee, että voi ajaa sen pois.

Back