• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100 XX:n kulutus..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xxhondaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla meni omalla uutena ja vakiona muistaakseni jotaki 5.5l/100km mutta ku laitoin putkivirit sun muut ja säädätin niin rupes menemään 7.5l/100km. Eikö se tuo bensa oo nykyään jo melekeen ilimasta
tounge.gif

-97 XX 44 tkm ajettu itse 1000 km kulutus 5,5-5,8l/100km

tosin pyörii laihalla... ja jos vertaa rippiä -92 vfr niin eroa on 400 km matkalla 25 km en tiedä missä vika ja kummalla heittää....

Minulla vissiin nopeus mittari valehtelee 10-15 km/h

TOMTOM

-97 XX 44 tkm ajettu itse 1000 km kulutus 5,5-5,8l/100km

tosin pyörii laihalla... ja jos vertaa rippiä -92 vfr niin eroa on 400 km matkalla 25 km en tiedä missä vika ja kummalla heittää....

Minulla vissiin nopeus mittari valehtelee 10-15 km/h

TOMTOM
Sigma sanoo että Hondan oma mittari valehtelee 80 /2kmh 100 /6kmh ja 120 /8kmh ... eli aika lineaarisesti tuntuisi mittarivirhe kasvavan.
Mullakin käy laihalla ja K&N jälkeen ei enää edes toimi kunnolla kun loppuu aivan bensa kokonaan.

Back