Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avonia eikä MeZ4:ää ei tule minun pannariin niin kauan, kun se minulla on. Kestävyys ongelmana, mulla meni molemmat aika pian pykälille. Me 33 Laseriin olin tyytyväinen ajon ym. ominaisuuksien puoleen, aika matala kuvio vaan.kokemuksia kaivataan mikä olisi paras eturengas 1100 paniin(-00).metzeler z6 /z4/me880 marathon vai kenties joku muu?takana uusi michelin pilot power.
Minä olen huomannut, että huollon jälkeen on toisinaan laskettu ilmanpaineet ohjearvoista -0.5. Syytä en tiedä, enkä ole kysynyt. Vai olisiko vajenneet itsekseen, katsovatko huollossa edes moisia?Itse huomannut, et kandee laittaa hieman ohjetta korkeammat ilmanpaineet.
Mutta löytyykö tuota misukkaa pannariin,koska renkaan koko on edessä 110/80-18 ja takana 160/70-17Ainaski omassa pannarissa on toi rengaskoko(oma pannari 92-)Edelleen liputan Misukoiden puolesta. Alla toinen sarja Pilot Road:ia. Pitoa minulle ainakin ollut ihan tarpeeksi ja varsinkin sateella hyvä. Ekalla koko sarjalla takanakki 18.000, etunakki 24.000. Tokalla sarjalla on nyt takasella 17.000 ja etusella 20.000 ==> meinaan tuossa heittää vielä BB1500 menemään näillä kumeilla. Painetta pitää olla 0.2 - 0.3 yli ohjeen, silloin ajokäytös vakaampi ja kuluu tasaisemmin. Itse odotan mielenkiinnolla Pilot Road 2:n saamista alle, on kuulemma vieläkin parempi !
![]()