• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

10r vs. 12r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katoin muuten videon 12R ja Busan vertailu. Ihan hauska ja siinä rupesi toinen pyörä kans voblaa, en vaan muista kumpi.
Kwaakku woblas, mut ei taida olla hirvee ihmekkään jos niistä nopeuksista alkaa woblaamaan... Meinaan pitkälti yli 200 vauhtia ja todella pitkät keulat, etunen oli varmaan jo täysin pysähtynyt...
wink.gif

Kannattaa messuilla istua kummankin satulaan, kylmät tyypit kertoo jo miltä tuntuu, 10R ja 12R molemmat ovat parhaita!
tounge.gif
Joo aivan varmasti otan kylmät messuilla molemmista. Osto mulla on kaukainen haave, koska ensi kesä on vasta ensimmäinen kesä kun pääsen koko kauden ajamaan ZXR750:llä. Jos intoa riittää ja terveyttä niin voisi parin kauden jälkeen ostaa vaikka käytettynä 12R:n, jos tuntuu että pysyy hanskassa
crazy.gif
Niitähän saa nykyäänkin päälle 10000Euron ja varmasti parin vuoden jälkeen halvemmalla.

Pitänee laittaa geelit tukkaan ja Miami Vice tyyliset parittajakledjut, on näet muotimessut MP-messujen yhteydessä
lookaround_orig.gif
- tykkää tytöt enemmän.

Joo molemmat kokeilin messuilla. Oli aivan selkeesti massiivisempi olemus 12R:ssä. Tuli mieleen busa ja XX jotka istuin myös. No opetellaan nykyisellä kun noi lumet lähtee ja katotaan sitten myöhemmin kun tuntuu että ZXR:n tehot ei riitä
blush.gif

Tuleeko mulle sellainenkin vaihe ettei ZXR:n tehot riitä kun tuntuu että hirvittää nostaa hanaa yli 8000rpm:n.
Kertokaa nyt kokeneemmat? Vissiin nälkä kasvaa syödessä?

Joo molemmat kokeilin messuilla. Oli aivan selkeesti massiivisempi olemus 12R:ssä. Tuli mieleen busa ja XX jotka istuin myös. No opetellaan nykyisellä kun noi lumet lähtee ja katotaan sitten myöhemmin kun tuntuu että ZXR:n tehot ei riitä
blush.gif

Tuleeko mulle sellainenkin vaihe ettei ZXR:n tehot riitä kun tuntuu että hirvittää nostaa hanaa yli 8000rpm:n.
no,ainakin mulla tuli,alussa zxr tuntui TODELLA tykiltä mut nyt kaipais jo lisää papua myllyyn...10 tai 12:nen on itelläkin haaveena,joskin kaukaisena vielä.mut eiköhän me pärjätä vielä parit kesät näilläki,zxr on sentään aika legendaarinen ja tyylikäs pyörä
inlove.gif

sirkiöidyttyäni syssyllä on tullut ainakin toistaiseksi tunne, jotten kaipaa hetkeen prätkästä muuta tai enempää kuin 12r antaa.

ajoasento on eräs tärkeä seikka jonka joudun ottamaan huomioon motskaria miettiessäni ja tusinakawassa se on sopivan tilava, kolme senttiä alempana kuskintapit penkistä eli loivempi polvikulma ja kolme senttimetriä leveämpi stonga kuin esim. busassa ja xx:ssä. silti tapit ovat yhtä korkealla maasta.

paitsi xx:ssä tapit ovat alempana ja ottavat maahan herkemmin kantatessa.

kaikki nuo sportit ja nopeet vaativat kokenutta kuskia, malttia, sekä päättäväisyyttä ajamiseen.

kärpiöön verrattuna taas 10r ei ollut niinkään ketterä, siis kärpiön rottastonga on sen veran leveä, jotta kevyt sillä on käännellä. 10r on kuitenkin paljon kevyempi kuin 12r.

molempi parempi ja hyvin paljon makuasia. myös tarveasia.

No opetellaan nykyisellä kun noi lumet lähtee ja katotaan sitten myöhemmin kun tuntuu että ZXR:n tehot ei riitä  
blush.gif

no,ainakin mulla tuli,alussa zxr tuntui TODELLA tykiltä mut nyt kaipais jo lisää papua myllyyn...[/quote]
Jeps,itellä sama juttu ja voin sanoo et viimeistään elokuun paikkeilla tulee aina mieleen tuo"lisää papua myllyyn..."Ei auttanu ku viime keväänä viedä laitettavaksi oma mopo..Usko pois,tulee varmasti se vaihe sullekin
biggrin.gif
itellä on pyörän vaihto mielessä jo nyt,vaihtoehtoina 10R tai kilogixxu..Kesä aikaa miettiä et raaskiiko sittenkään tuota omaa ZX-7R:ää vaihtaa tykimpään vehkeeseen?
nixweiss.gif

Kyllä, kieltämättä. Vakio 12r:kin paranee kun sitä hieman piristää... Ei tunnu olevan ruokahalulla rajoja  
blush.gif

Sanoisinpa että jos ajat pelkästään autobaanaa +200km/h nopeudella, osta 12R, kaikissa muissa tapauksissa 10R...

Back