• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

10r ajoasento?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kiinnostaisi tietää kawan 10r ajoasennosta.olen ajanut-04 mallia ja tykkäsin kovasti.Mitenkä on-06 mallin kanssa onko se vielä hyvä ajaa.Olen n.180 pitkä ja ongelmana on ollut polvien puutuminen.

Taloudesta löytyy molemmat mallit ja mielestäni ei merkittävää eroa ajoasennoissa ole. Molemmista on kyllä nyttemmin siirretty tappeja taakse- ja ylöspäin, joten alkuperäistäkin tiukempi ajoasento. Kyllä sillä silti tuollasen 700 km päivämatkankin ajelee.
Suitsassa on muistini mukaan tapit edempänä, tuntuu aluksi suorastaan matkapyörältä
biggrin.gif
.

Toki toki, kaikki kehuu omiaan:) Itse 04 ja huomannut että pienestä on polvien puutuminen kiinni. Jos ajat pitkää päivämatkaa niin osta kengät joissa ohut pohja, perus core saapas on hyvä. Race henkisemmät esim. oxtar jotka itsellä, on vahvemmalla pohjalla ja niissä polvikulma on heti tiukempi.

06 -> gixerit tuntuu muuten matkapyörältä 10r jälkeen:) Kävin koeajamassa ja tuli mieleen että saakohan siihen lepuuttajat
biggrin.gif

No jos kehutaan sitte niitä omia
smile_org.gif
. R1 -04-> on mun käsityksen mukaan rennoin ajoasennoltaan, kun puhutaan uudemmista tonnisista. Ei oo jalat puutunu pidemmälläkään ajomatkalla. -05-> Gikseriin mahtuu yllättävän hyvin. 10 R taitaa olla ajoasennoltaan ahtaimpia. Nämä siis mun ajokokemusten ja kylmätyyppien perusteella. Pituutta 188 cm.

smile_org.gif
. R1 -04-> on mun käsityksen mukaan rennoin ajoasennoltaan, kun puhutaan uudemmista tonnisista. Ei oo jalat puutunu pidemmälläkään ajomatkalla. -05-> Gikseriin mahtuu yllättävän hyvin. 10 R taitaa olla ajoasennoltaan ahtaimpia. Nämä siis mun ajokokemusten ja kylmätyyppien perusteella. Pituutta 188 cm.
Kyllä kymppissä on paras ajoasento vaatimattomasti.. varsinkin kunnon syvennykset tankissa tekee sen että kuski istuu pyörän "sisällä" jos tiedät mitä tarkoitan.
Itsellä pituutta 186cm eikä mitään ongelmia.

smile_org.gif
Kyllä kymppissä on paras ajoasento vaatimattomasti.. varsinkin kunnon syvennykset tankissa tekee sen että kuski istuu pyörän "sisällä" jos tiedät mitä tarkoitan.
Itsellä pituutta 186cm eikä mitään ongelmia.
oliko se hondan -06 1000rr kun koeajolla tuntui, että istuu tierummun päällä jalat levällään...
biggrin.gif

Back