G
Guest
Guest
Kiinnostaisi tietää kawan 10r ajoasennosta.olen ajanut-04 mallia ja tykkäsin kovasti.Mitenkä on-06 mallin kanssa onko se vielä hyvä ajaa.Olen n.180 pitkä ja ongelmana on ollut polvien puutuminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kymppissä on paras ajoasento vaatimattomasti.. varsinkin kunnon syvennykset tankissa tekee sen että kuski istuu pyörän "sisällä" jos tiedät mitä tarkoitan.No jos kehutaan sitte niitä omia. R1 -04-> on mun käsityksen mukaan rennoin ajoasennoltaan, kun puhutaan uudemmista tonnisista. Ei oo jalat puutunu pidemmälläkään ajomatkalla. -05-> Gikseriin mahtuu yllättävän hyvin. 10 R taitaa olla ajoasennoltaan ahtaimpia. Nämä siis mun ajokokemusten ja kylmätyyppien perusteella. Pituutta 188 cm.![]()
oliko se hondan -06 1000rr kun koeajolla tuntui, että istuu tierummun päällä jalat levällään...Kyllä kymppissä on paras ajoasento vaatimattomasti.. varsinkin kunnon syvennykset tankissa tekee sen että kuski istuu pyörän "sisällä" jos tiedät mitä tarkoitan.No jos kehutaan sitte niitä omia. R1 -04-> on mun käsityksen mukaan rennoin ajoasennoltaan, kun puhutaan uudemmista tonnisista. Ei oo jalat puutunu pidemmälläkään ajomatkalla. -05-> Gikseriin mahtuu yllättävän hyvin. 10 R taitaa olla ajoasennoltaan ahtaimpia. Nämä siis mun ajokokemusten ja kylmätyyppien perusteella. Pituutta 188 cm.![]()
Itsellä pituutta 186cm eikä mitään ongelmia.