• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

100org pikkujoulut Porissa 19.11.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iitu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ Ehh... osallistujille varoituksen sana. Kannattaa välttää valkoista vaatetusta, kenkiä ja laukkuja... turvallisinta pukeutua minttuklgjdlkgdlkglkaakalon väriseen vaatetukseen, tai ottaa suihkuverho mukaan.

Se oli muuten salsakastiketta siinä laukulla.  
lookaround_orig.gif
Ai sä oot heittäny salsatkin mun laukulle?
biggrin.gif
Mä muistan vaan Cocossa minttuököflaslfkölasat jotka oli mun laukussa kun neiti suoritti jotain rituaaliin kuuluvia liikkeitä
033102beer_1_prv.gif

Kiitos kiittämästä Wolff´lle.

Oli mukava tutustumine Poris ja kyl Amarillo ruaka valla hyvvää o
Coco onki rusteerattu entise panki paikal, se paljastu vanhast kassaholvi ovest.

Kaikil läsnolijoil oikke luanikast pimiä aikka ja ens suve valgemppa odotust ... tällal raumlaisittai, gon yx neito siältäkki fölis oli.

Liitekuvan pyörä oli ajettu linkkitekstin tapahtumaan.
Vanhennettu kulkupeli Laukaan Tupaswillasssa 2011

Kiitos vaan kovasti seurasta, vatta tuli täyteen ja sit sai viel hienon korunki! Väsymys vaan voitti taas ja pienelle miehelle tuli kiire kotiin, niin pakko sitä mukaan sit oli mennä :P Minttulaskfasljflkasan kuitenkin join ;)

Kiitoksia seurasta kaikille ja EsosRS:lle kiitokset lahjasta
smile_org.gif

Loppuillasta käännyteltiin rata-ajoon ja ny on pistetty ruksi sen osalta ens kesän tapahtumiin
biggrin.gif

Ensi kesänä sitten ajelemaan
062802moto_prv.gif

On muute hurjan näköne vehe toi vanhennettu peli
biggrin.gif

Gyl mar ol oikke mukavata.
smile_org.gif
'Jatkojuhlistakin' selvisin hengissä.

Tattista vaa järkkääjille ja ens kerral pidemmän kaavan mukaa
smile_org.gif
- Kesää odotellessa :P

Kiitokset vaan kaikille, oli oikein mukavaa!
Harmi, että aamuherätys kummitteli takaraivossa ja kotimatkalle oli lähdettävä niin aikaisin.

Ja kiitos EsosRS  
thumbs-up.gif

Back