• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

100org pikkujoulut Porissa 19.11.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iitu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Amarillosta olis jakkarat varattuna ja Cocokin lupasi varata alkoholisoitumisjuomaa meidän tarpeisiin.

Huudelkaa nyt kuitenkin vielä siittä Amarilloon tulostanne, niin tiedän varailla lisäjakkaroita tarpeen mukaan
smile_org.gif

033102beer_1_prv.gif
Onko millä nimellä varattuna? Tätä porukkaa kun muuten tuskin löytää, mä eksyn ainakin.  
biggrin.gif

Olis muuten työpaikan pikkujoulut sillon perjantaina, että pitäiskö jatkaa siitä suoraan?  
033102beer_1_prv.gif
"Laaksonen" olis oikea taikasana Amarilloon. Saattais löytyä myös "moottoripyörää" hokemalla. Luultavasti perille löytää myös seuraamalla ääntä tai selkävääränä olutta kantavaa tarjoilijaa.

Cocossa on se tuttu ikkunapöytä siinä heti oven vieressä.

Yksityisviestillä voipi kysyä myös puhelinnroa, jos epäilee eksyvänsä silti
smile_org.gif

Mä mihkään pääse kun Hesassa silloin.
sad_orig.gif

Pitäkää hauskaa ja kontatakaa kotiin perinteiseen tyyliin.
033102beer_1_prv.gif

Keräilin aloitusviestiin listaa Amarilloon tulevista.
Toivottavasti ne meni nyt edes suunnilleen sinnepäin.

Lauantaina sit
wink.gif

033102beer_1_prv.gif

^^ ja aina kiva tavata myös raumalaisia... missähän ne muut muuten nyt on? Ja missä on Vaasan vahvistus?
thumbs-up.gif

^Hitsit, ton mä olin unohtanut. Ehdottomasti minttuöölääääkkaakaloofgkjndlg pitää tilata... ihan ensteks.
biggrin.gif

^ Ehh... osallistujille varoituksen sana. Kannattaa välttää valkoista vaatetusta, kenkiä ja laukkuja... turvallisinta pukeutua minttuklgjdlkgdlkglkaakalon väriseen vaatetukseen, tai ottaa suihkuverho mukaan.

Se oli muuten salsakastiketta siinä laukulla.
lookaround_orig.gif

Back