Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
Tai sit pyörä on loistava mutta tissiposki-kuski ei vaan kertakaikkiaan osaa eikä uskalla![]()
Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
Tai sit pyörä on loistava mutta tissiposki-kuski ei vaan kertakaikkiaan osaa eikä uskalla![]()
Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
Paska mikä paska...osta mielummin gixxu.Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
Sama ongelma tulee silläkin. Luulen, että ei näitä nykyajan pyöriä ole tehty mutkissa ajamiseen...Paska mikä paska...osta mielummin gixxu.Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
shhhhhhh RR ei oo niin yleinen parkkipaikallaSama ongelma tulee silläkin. Luulen, että ei näitä nykyajan pyöriä ole tehty mutkissa ajamiseen...Paska mikä paska...osta mielummin gixxu.Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
![]()
Juu, ollaan ihan hiljaa...shhhhhhh RR ei oo niin yleinen parkkipaikallaSama ongelma tulee silläkin. Luulen, että ei näitä nykyajan pyöriä ole tehty mutkissa ajamiseen...Paska mikä paska...osta mielummin gixxu.Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
![]()
![]()
Katos ei kerrota kellee et se on oikeasti loistavasti viimeistelty, kohtuu tehokas, luotettava ja PIRUN hyvä ajaa myös radan ulkopuolella.
Kuten tn954 jo kertoi, pyörässä ei ole vikaa. Minulla tuo trabeli tuo tissi ja cheek- thingy...Ei pyörä tai sen alusta. Pyörä on niiin kauhian hyvä!Jotain vikaa siinä pyörässä kyllä on, kun suoralla se menee tosi kovaa, mutta mutkissa porukka tulee molemmin puolin ohi. Olisko alusta vähän huono tai jotain...Hei kumma juttu! Vaikka oma RR on ihan vakio, sama onglma myös minulla.Siis niinku totaalisen paska pyörä, ei kulje edes radalla mihinkään vaikka on WP:n alustaosia edessä ja takana, tihennetyt välit, Moriwakin kokoputkisto+PCIII ja kaikki katuosat riisuttu pois eli painoakin varmaan 15 kg alle vakion...
![]()
![]()
Mitkä kyytiläiset? Tommoselle vehkeelle ensimmäinen homma on takajalkatappien "poisto"aika vahvasti tuntuu et täytyy RR hankkia.. btw..millaista palautetetta kyytiläiset on antanu?
Satunnaiseen kyytiläisen kuljettamiseen 1000RR on ihan ok, niinku ultrakyykyksi. Jokunen lenkki heitettiin silloin kun vielä oli mopo katukuntoinen ja paljon parempi ajaa 2-päällä kuin edellinen 954 Blade oli. Eli noin kuskin näkövinkkelistä kyytiläinen häiritsi paljon vähemmän ja taisipa kyytiläinenkin mainita viihtyneensä paremmin tuon 1000RR:n kuin 954:n kyydissä.aika vahvasti tuntuu et täytyy RR hankkia.. btw..millaista palautetetta kyytiläiset on antanu?
Jysärissä 04 tuli käytyä 2-päällä ja 600km taittui ihan kivasti ilman mitään sen suurempaa rimpuilua, jos toki haluat pitkää matkaa heittää daami kyydissä niin osta XX tai busa tai vastaava....Satunnaiseen kyytiläisen kuljettamiseen 1000RR on ihan ok, niinku ultrakyykyksi. Jokunen lenkki heitettiin silloin kun vielä oli mopo katukuntoinen ja paljon parempi ajaa 2-päällä kuin edellinen 954 Blade oli. Eli noin kuskin näkövinkkelistä kyytiläinen häiritsi paljon vähemmän ja taisipa kyytiläinenkin mainita viihtyneensä paremmin tuon 1000RR:n kuin 954:n kyydissä.aika vahvasti tuntuu et täytyy RR hankkia.. btw..millaista palautetetta kyytiläiset on antanu?
Eihän toi mikään XX tosiaan ole eli en mä tuolla 2 päällä kuvittelisi tourinkia harjoittavani...