• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1000rr 2005/2006 erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Törkeetä että hontan ratalippulaivasta
biggrin.gif
puuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.

Törkeetä että hontan ratalippulaivasta
biggrin.gif
puuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.
No, tekeekö jollain vaihdenäytöllä jotain, erityisesti jos se ei toimi?
tounge.gif
Pääsee hifisteleen snagarilla.
Tosta vaihdenäytöstä en sano mitään mutta luistokytkimen puuttuminen on kyllä miinus, hyvännäköinen peli kyllä muuten
033102beer_1_prv.gif

Terve vaan tuli tänään tilattua sitte uusi 07 malli kyseisestä pelistä (mustana) En tiiä tulikohan pikkusen liioiteltua kättelyssä ku on ensi pyörä
withstupid.gif

Samaa pohtinut kuin "Eskolakin". Ovatko 04 ja 05 sitten ihan samanlaisia ja vastaavasti 06 ja 07? Jostain ehkä mukamaste lukenut, että -04:ssa olisi jotain häikkää laturien (jonkun vauhtipyörän
nixweiss.gif
) kanssa. Onkohan tämä sitten muuttunut -05:ssa? Kovasti himottaisi 1000 rärrär. Kunhan rikastuisi
sad_orig.gif
...

Samaa pohtinut kuin "Eskolakin". Ovatko 04 ja 05 sitten ihan samanlaisia ja vastaavasti 06 ja 07? Jostain ehkä mukamaste lukenut, että -04:ssa olisi jotain häikkää laturien (jonkun vauhtipyörän
nixweiss.gif
) kanssa. Onkohan tämä sitten muuttunut -05:ssa? Kovasti himottaisi 1000 rärrär. Kunhan rikastuisi
sad_orig.gif
...
Kyllä noi 04 ja 05 mallit ovat samoja. Usalaisilta foorumeilta oon lukenu noista laturin ongelmista. Tämä siis ollut pieni vitsaus juurikin 04 malleissa. Jos oikein muistan niin päivitetty malli (staattori) tuli jo samana vuonna (04) ja niitä vaihdettiin jos ongelmia ilmeni.

Tuli nyt anyway hommattua tuollainen '05, oli eroja tai ei... Merkkiliikkeen edustaja ainakin oli sitä mieltä että "sama pyörä". Tietty positiivista jos tuo laturiongelma on korjattu. Onhan noita juttuja tullut lueskeltua että '05-mallista olisi jossain penkitetty pari pollea vähemmän, tiedä sitten mikä on virallinen totuus. Toisaalta ohjelmassa saattaa olla slipari/putki & PCIII jolloin tuollaisilla pikkuseikoilla ei niin väliä olisikaan
smile_org.gif

Pääpiirteittäin ainakin mallit ovat 04/05 ja 06/07.

Onkos tommosessa Firebladessa (06-07) luistokytkin ? Oon vaihtamassa merkkiä ja toi kiinnostaa tosi paljon.
Ei oo, enkä ole tarvinnut.. V-koneessa vois tarvitakin, jos sellainen olisi. Saahan niitä ostaa jälkikäteenkin, jos tarvitsee sellaisen.
"Kun ei paremmasta tiedä..."
tounge.gif
Paremmuus on suhteellinen käsite. Ja tietoa asiasta löytyy riittävästi. Olen ajanut paljon luistokytkimillä varustetuilla kavereiden kyykyillä. Normiajossa en ole kyllä huomannut mitään merkittävää hyötyä/haittaa luistokytkimestä. Harvoin paria vaihdetta pienempää survotaan kadulla suoraan sisään, joka rivikoneella ei takasta ole lukittanut. Ducatin 999:llä mm. olen taasen ajanut sen verran, että siinä moottorijarru on huomattavasti tehokkaampi ja jo yhden vaihteen pykällys pienemmälle korkeilla kierroksilla alkoi lukitsemaan takasta. Rata-ajossa olen senverran aloittelija, että sielläkään en ole osannut kaivata luistokytkintä. Toisaalta kun on tottunut normikytkimen toimintaan, ei tapahdu yllätyksiä.

Läksin kokeilemaan yllä olevan keskustelun pohjalta 05 sekä 06 malleja. Lopputuloksena hankin mustan 06:sen  
062802jumpie_prv.gif
. Mielestäni eroa on aika paljon ja minua tuo 06 houkutteli nimenomaan "polkupyörämäisellä" käytöksellään. Tietty noi katteetkin miellyttivät silmää.

PS Olisihan sitä voinut käytä muitakin merkkejä edes katsomassa  
blush.gif
. Bleidi vaihtui siis bleidiin.

Back