Juurikin näin. Itsellä on -04 malli ja ero tähän päivitettyyn malliin 06/07 oli yllättävän suuri.Kyllä mun mielestä huomas selkeän eron 04/05 mallista 06 malliin. Terävämmän tuntuinen laite kaikin puolin, mutta silti vakaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin. Itsellä on -04 malli ja ero tähän päivitettyyn malliin 06/07 oli yllättävän suuri.Kyllä mun mielestä huomas selkeän eron 04/05 mallista 06 malliin. Terävämmän tuntuinen laite kaikin puolin, mutta silti vakaa..
No, tekeekö jollain vaihdenäytöllä jotain, erityisesti jos se ei toimi?Törkeetä että hontan ratalippulaivastapuuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.![]()
Pääsee hifisteleen snagarilla.No, tekeekö jollain vaihdenäytöllä jotain, erityisesti jos se ei toimi?Törkeetä että hontan ratalippulaivastapuuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.![]()
![]()
Tosta vaihdenäytöstä en sano mitään mutta luistokytkimen puuttuminen on kyllä miinus, hyvännäköinen peli kyllä muutenPääsee hifisteleen snagarilla.No, tekeekö jollain vaihdenäytöllä jotain, erityisesti jos se ei toimi?Törkeetä että hontan ratalippulaivastapuuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.![]()
![]()
Nuohan on "kädettömiä" varten!Törkeetä että hontan ratalippulaivastapuuttuu luistokytkin ja vaihdenäyttö.![]()
Järki päässä niin hyvin se menee. Itelläkin oli eka pyörä 05:nen bleidi, kiva peli ajella.Terve vaan tuli tänään tilattua sitte uusi 07 malli kyseisestä pelistä (mustana) En tiiä tulikohan pikkusen liioiteltua kättelyssä ku on ensi pyörä![]()
Kyllä noi 04 ja 05 mallit ovat samoja. Usalaisilta foorumeilta oon lukenu noista laturin ongelmista. Tämä siis ollut pieni vitsaus juurikin 04 malleissa. Jos oikein muistan niin päivitetty malli (staattori) tuli jo samana vuonna (04) ja niitä vaihdettiin jos ongelmia ilmeni.Samaa pohtinut kuin "Eskolakin". Ovatko 04 ja 05 sitten ihan samanlaisia ja vastaavasti 06 ja 07? Jostain ehkä mukamaste lukenut, että -04:ssa olisi jotain häikkää laturien (jonkun vauhtipyörän) kanssa. Onkohan tämä sitten muuttunut -05:ssa? Kovasti himottaisi 1000 rärrär. Kunhan rikastuisi
...![]()
"Kun ei paremmasta tiedä..."Ei oo, enkä ole tarvinnut.. V-koneessa vois tarvitakin, jos sellainen olisi. Saahan niitä ostaa jälkikäteenkin, jos tarvitsee sellaisen.Onkos tommosessa Firebladessa (06-07) luistokytkin ? Oon vaihtamassa merkkiä ja toi kiinnostaa tosi paljon.
Paremmuus on suhteellinen käsite. Ja tietoa asiasta löytyy riittävästi. Olen ajanut paljon luistokytkimillä varustetuilla kavereiden kyykyillä. Normiajossa en ole kyllä huomannut mitään merkittävää hyötyä/haittaa luistokytkimestä. Harvoin paria vaihdetta pienempää survotaan kadulla suoraan sisään, joka rivikoneella ei takasta ole lukittanut. Ducatin 999:llä mm. olen taasen ajanut sen verran, että siinä moottorijarru on huomattavasti tehokkaampi ja jo yhden vaihteen pykällys pienemmälle korkeilla kierroksilla alkoi lukitsemaan takasta. Rata-ajossa olen senverran aloittelija, että sielläkään en ole osannut kaivata luistokytkintä. Toisaalta kun on tottunut normikytkimen toimintaan, ei tapahdu yllätyksiä."Kun ei paremmasta tiedä..."Ei oo, enkä ole tarvinnut.. V-koneessa vois tarvitakin, jos sellainen olisi. Saahan niitä ostaa jälkikäteenkin, jos tarvitsee sellaisen.Onkos tommosessa Firebladessa (06-07) luistokytkin ? Oon vaihtamassa merkkiä ja toi kiinnostaa tosi paljon.![]()
Eipä se mitn, itelläkin on ensipyöränä 1000rr -06Terve vaan tuli tänään tilattua sitte uusi 07 malli kyseisestä pelistä (mustana) En tiiä tulikohan pikkusen liioiteltua kättelyssä ku on ensi pyörä![]()