• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

100 tkm täyteen miten juhlitte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viluveli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis mitä 100 tkm? Mopolla ajoa yhteensä vai? Onko sinulla laskettuna kaikki kilometrit yhteen? Tai sitten minä en vain käsitä tätä juttua
withstupid.gif

Siis mitä 100 tkm? Mopolla ajoa yhteensä vai? Onko sinulla laskettuna kaikki kilometrit yhteen? Tai sitten minä en vain käsitä tätä juttua
withstupid.gif
Honda CB500:lla 18.500 km (kaksi kesää)
Bandit 1200S:lla 46.500 km (vajaa 4 kesää)
BMW RT:lla 12.500 km (yksi kesä)
Pannarilla tähän mennessä 8.500 km (vasta yksi vajaa kausi)

yhteensä 86 000 km.

Eli sata tonnia menee rikki ensi kesänä.

Yhden FJ:n sadantuhannen täyttymistä pysähdyttiin juhlistamaan jo pari sataa metriä ennen, että videokuvaaja pääsi nousemaan takatapeille seisomaan kuvatakseen nollien pyörähtämisen tauluun
tounge.gif

mutkatiellä pykälä pienempään ja lisää hanaa...eli vauhtia mailtilliset 100km/h
smile_org.gif
nyt on jo 103tkm ja meno jatkuu.

ajopyörälläni Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 2002 vuodesta 97000 kohta menee satatuhatta rikki viimestään syyskuun alussa
kaikenkaikkiaan
jawa 350 11000km ollu minulla 99
k750 13000km ollu 2000
triumph daytona 500 vm 71 10000km ollu 2001
Triton 750 vm 68 4000km ollu 2004-2005
Ariel vh 500 vm 52 13000km ollu 2005 ja on edelleen
triumph 6t thunderbirt vm 1959 97000km ollu 2001 ja on edelleen
M72 vm 55 100km juuri katsastettu  ja myynnissä

yhteensä 1999 vuoden jälkeen 148100km itä ja brittikalustolla
japsia ei tule saati muuta sähköstartti pyörää oikea pyörä poljetaan käyntiin.
ei sataa tuhatta tarvi juhlia mun pyörässä varmaan on enemmänkin koska nämä määrät on minum ajamia ja pyöräni ovat 50 luvulta eli ovat olleet ajossa ennen mua 40-50 vuotta ainakin

2003 kun mun silloiseen pyörään (XJ 900) tuli 222.222 km täyteen niin juhlin sitä sillai että vaihdoin sen uuteen Motoguzziin. Joka kylläki viime vuoden keväällä sitte vaihtui H-D Softailiin.
Mulle itselle kun tuli eri pyörillä yhteensä 0,5 milj. km täyteen niin menin kerholle ja nautittiin yhden kaverin kanssa kolmen päivän känni.
033102beer_1_prv.gif

Sitten kun tuo joskus vuoosien päästä tapahtuu ostan uuden LENTOMOPON!

buttrock.gif

Tai lentovene? No väliäkö tuolla kunhan lentää kuten kaikki muutkin vehkeet kymmenen vuoden päästä!
buttrock.gif
sport05.gif
inlove.gif

Ei ehtinyt juhlia mitenkään silloin... Busalle tempaisin vaan illalla tuopin... Kyselin siltä, että ottaaks seki, mut tokas vaan, että vedä se munkin muki naamaas...
tounge.gif

On sitä viinaa juotu huonommistakin syistä
tounge.gif
joten kännit vetäsin

Keväällä 2006 kun tuli 400 tkm täyteen niin seuraavalle levikkeelle vedin ja otin puheeksi. Illalla otettiin sitte muuten.

Mielestäni 100tkm samalla pyörällä on juhlahetki jos mikä, sehän vaan kertoo sen että on hankkinut aikoinaan itselleen hyvän prätkän kun ei ole tarvinnut jatkuvasti vaihtaa uudempaan ja on antanut pyörälleen sen verran huolenpitoa että on mahdollistanut ed. ajomäärän.

Itselläni henk.kohtaisia ajoja tullut 75tkm kun mukaan otetaan vain yli 125:t. muuten 100tkm on jo tullut ajettua mutta juhlintaan on syytä vasta sitten kun pannarissa on satku täynnä, vielä vaatimattomat 67 tkm jäljellä.
062802moto_prv.gif

Hattua nostan teille joilla on 100tkm samalla prätkällä ja joka vielä näyttää ja kuulostaa siistiltä.
bowdown.gif

jos on nii paljo ajanu samalla pyörällä ni paikallisen nakkarin nurkalle polttaa takarengasta ja syömään kebua josta ajo kotiin ja kaljalle
062802jumpie_prv.gif

906:lla tuo raja rikkoontui Hanko-helsinki tiellä yksi bussi pysäkki ennen kehä 3:sta. Tähän oli varauduttu pullollisella alkoholitonta kouhuviiniä. Osa pyörän päälle ja loput juotiin asiaan kuuluvista laseista.

mime

Back