• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

100.org Pikkujoulut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nasu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
siis onko tänne tulossa ja ketä ?? näitä juhlia tuntuu riittävän joten haluan vaan tietää etä tulenko vai mennkö muualle ?

Tuaaanoi
blush.gif
, taidan olla tulossa. Saatan pakottaa jonkun mukaani myös
wink.gif

siis onko tänne tulossa ja ketä ?? näitä juhlia tuntuu riittävän joten haluan vaan tietää etä tulenko vai mennkö muualle ?
Paikalla kyllä kun kerran järjestämässä tätä. Meinaan hommata tonttulakinkin.
smile_org.gif

Ketjusta laskeskelin niin kait meitä ainakin hiukan alle kymmenen ois tulossa.

Nyt kaikki lähi - ja kaukomaaston hurjat mukaan vaan menoon.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mua melkein harmittaa et missaan PoriOrgin legendaariset pikkujoulut, mut ehkä mä tän kerran voin viettää pikkujouluni Tallinnassa
tounge.gif

Tunnistaakohan joku jonkun porukasta? Itse menen hiukan vailla etsimään sen varaamani pöydän. Meille on varattu 15-hengen seurueelle tilaa. Katsellaan ja koitetaan saalistaa kaikki harhailevat orggilaiset samaan pöytäseurueeseen.
biggrin.gif

Tunnistaakohan joku jonkun porukasta? Itse menen hiukan vailla etsimään sen varaamani pöydän. Meille on varattu 15-hengen seurueelle tilaa. Katsellaan ja koitetaan saalistaa kaikki harhailevat orggilaiset samaan pöytäseurueeseen.  
biggrin.gif
Kattoo vaan sen porukan joka kanttaa eniten
wink.gif
, ja ajaa kaikkein koviten/eniten/jne.
tounge.gif

^ Joo, ei ole tuossa tunnistamisessa kyllä yleensä ollut ongelmia. Edes ventovieraiden kanssa. Jostain syystä meitit kyllä tunnistetaan.
blush.gif

Kiitokset myös minulta, porukkaa olis voinu olla enemmänkin, mut se mikä määrässä hävittiin, niin laadussa voitettiin
062802jumpie_prv.gif

..ja ainakin taidettiin juoda useammankin edestä....
biggrin.gif

montakos minttu-viski, salmari, jekku hommaa meni?
nixweiss.gif

Kyllä niitä monta meni, jatkuvalla syötöllä niitä pöytään aina ilmesty kun edelliset oli juotu pois
033102beer_1_prv.gif

Kiitoksia kaikille seurasta, shnapshit jätin väliin.

Ei olisi pysynyt puolikuntoisena hurjien matkassa, seura kyllä oli ihan...olis voinut lähteä mukaan herättämään pahennusta
smile_org.gif

Back