Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torstaina klo 20.30 lautta Vuosaari-Gdynia-Trave. Perillä La 0700 ja samantien tienpäälle. Itse ajaisin A7-reittiä Saksan läpi ja vähän ennen Baselia Ranskaan. Minimoimalla Ranskan motarit säästää aika paljon rahaa ja Saksan motareilla saa laskea aika hyvällä keskinopeudella. Lyonin tienoilla ennalta varattu yöpyminen ja seuraavana päivänä Madridiin. Romut kannattaa lähettää vaikka postilla, niin on kivempi laskea menemään pitkin autobahneja.Tulee muuten kiire tuolla aikataululla...
Muuten olen samaa mieltä, mutta ei tunnu oikein koskevan Ranskaa...Puuttuisin tuohon Rämeen pieneen Etap-hotelli yksityiskohtaan. Se lienee joku ketju? Miksi olette ketjuihin kallellanne? Mä olen saanut paikallisesta S-ryhmästä tarpeekseni ja en suosi mitään ketjuja.
Euroopassa paikalliset majatalot on AINA hyviä. Hienoa kun isäntäperhe on huolehtimassa asioista. Laatu ei tietenkään ole tasainen, se on vaan hyvä tai helevetinhyvä.
Samaa mieltä, lomareissut sit erikseen ja ajaisin kyllä ite päiväsaikaan tähän vuodenaikaan. Huonon kelin sattuessa siltikin tekemistä että päivän urakasta selviää.Ranskan läpiajorangaistus kannattaa hoitaa maksullisia teitä pitkin. Muut tiet menevät vähän väliä joidenkin pikkukylien läpi ja niissä menee sitten aikaa.
Minä myisin mopon pois, lentäisin ja ostaisin perillä uuden mopon.