Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo... sää oot nähny ratakuskikävelyä... Kaikki itseään arvostavat ratakuskit osaavat ratakuskikävelyä. Vähän kuin kunnon Miihkali Jaksonen -fanit kuukävelyä. Mitä kovempi kuski sen todennäköisemmin vetää ratakuskikävelyä. Tai sitten mitä kovempi kuski on _olevinaan_1-osaiset on leikattu niin, että kävelet kuin gorilla p*skat housuissa (ts. et voi seisoa suorassa).!!
Kokeilin Stormilla juuri tuota Kirishiman 1-osaista koossa 50. Itse olen 178cm, 75kg. Se oli mulle yläkropasta karvan verran liian tiukka, jaloista oikein hyvä mutta persiistä taasen turhan löysä. Ajoasennossa se tuntui tosin ihan kohtalaiselta.No niin. Nyt ostin sitten Dainesen kirishiman 1-osaisena. Varsin hyvän tuntuinen haalari kyllä on. Selkäsuojan otin kanssa, wawen. Tuo kirishimahan on rata-ajoon suunniteltu. Erittäin joustava ja notkee olo kyllä verrattuna kokonahkaisiin pukuihin noin yleensä ottaen! Siinähän on jo tosin aika paljon kangasta rinnuksissa, haaroissa ja käsissä ja jaloissa-kaikkialla!
Menee tosi helposti päälle mut aika vaikeesti sit pois... Ite oon 178,5 cm ja alta 75 kg. 50 koko sopii kuin nakutettu. Kyllä tuolla kelpaa kesällä lähteä pöristelemään![]()
Ja kuten jo aikaisemmin todettu. Ihan eri fiilis kuin goreissa pyörän päällä.Otin kanssa dainesen hellracer hanskat siihen vielä samaan sävyyn tehtynä niin on kokonaisuus hallinnassa. Rahaa paloi mut ei se mitään.![]()
Sit vaan vielä 1,5 kk ootellaan ja kokeillaan![]()
No hyvinhän se sit sopii! Mullakin vähän puristaa yläkropasta. Mut sehän se homman nimi onkin. Vähän ku hengitystä pidättää ku laittaa vetskarin kii ni kyl se siitä. Mullakin persusta vähä roikkuu mut ei kai se menoa haittaa. Lienekö tarkoituksella tehty vähän liikkumavaraa siihen. Tai sit sen on suunniteltu porukoille joilla on todella iso perseKokeilin Stormilla juuri tuota Kirishiman 1-osaista koossa 50. Itse olen 178cm, 75kg. Se oli mulle yläkropasta karvan verran liian tiukka, jaloista oikein hyvä mutta persiistä taasen turhan löysä. Ajoasennossa se tuntui tosin ihan kohtalaiselta.No niin. Nyt ostin sitten Dainesen kirishiman 1-osaisena. Varsin hyvän tuntuinen haalari kyllä on. Selkäsuojan otin kanssa, wawen. Tuo kirishimahan on rata-ajoon suunniteltu. Erittäin joustava ja notkee olo kyllä verrattuna kokonahkaisiin pukuihin noin yleensä ottaen! Siinähän on jo tosin aika paljon kangasta rinnuksissa, haaroissa ja käsissä ja jaloissa-kaikkialla!
Menee tosi helposti päälle mut aika vaikeesti sit pois... Ite oon 178,5 cm ja alta 75 kg. 50 koko sopii kuin nakutettu. Kyllä tuolla kelpaa kesällä lähteä pöristelemään![]()
Ja kuten jo aikaisemmin todettu. Ihan eri fiilis kuin goreissa pyörän päällä.Otin kanssa dainesen hellracer hanskat siihen vielä samaan sävyyn tehtynä niin on kokonaisuus hallinnassa. Rahaa paloi mut ei se mitään.![]()
Varmasti hyvän hankinan teit, kyllä se tuntui erittäin laadukkaalta puvulta ja jollain lailla erityisen turvalliselta selkäosan puolesta.No hyvinhän se sit sopii! Mullakin vähän puristaa yläkropasta. Mut sehän se homman nimi onkin. Vähän ku hengitystä pidättää ku laittaa vetskarin kii ni kyl se siitä. Mullakin persusta vähä roikkuu mut ei kai se menoa haittaa. Lienekö tarkoituksella tehty vähän liikkumavaraa siihen. Tai sit sen on suunniteltu porukoille joilla on todella iso perseKokeilin Stormilla juuri tuota Kirishiman 1-osaista koossa 50. Itse olen 178cm, 75kg. Se oli mulle yläkropasta karvan verran liian tiukka, jaloista oikein hyvä mutta persiistä taasen turhan löysä. Ajoasennossa se tuntui tosin ihan kohtalaiselta.No niin. Nyt ostin sitten Dainesen kirishiman 1-osaisena. Varsin hyvän tuntuinen haalari kyllä on. Selkäsuojan otin kanssa, wawen. Tuo kirishimahan on rata-ajoon suunniteltu. Erittäin joustava ja notkee olo kyllä verrattuna kokonahkaisiin pukuihin noin yleensä ottaen! Siinähän on jo tosin aika paljon kangasta rinnuksissa, haaroissa ja käsissä ja jaloissa-kaikkialla!
![]()
Hyvä puku se onTähän mennessä kokeilemistani paras-ja kallein... Yllättäen.![]()
Yks miinus vaan. Pyörän suorituskyky kuskeineen huononee tuon nahkapuvun suuren painon takia.![]()
Joo ja pitää sit joskus muistaa hankkia vielä se sadehaalari.
En ehtinyt kokeilemaan. Olisin muuten kokeillut mutta kun puvut tulivat vasta niin myöhään sovitettaviksi Suomeen. Aluksi meinasinkin sitä. Senhän saa Saksasta 800 euroon. Suomessa taitaa olla ovh jotain 1300 tietämissä! Siitä Dainesen kirishimasta maksoin selkäsuojan kanssa 1180. Uskon että tuo dainese on vähän joustavampi ja notkeampi sekä paremmilla slidereilla. Esim. Olkapäissä. Siksi kalliimpi hintakin. Senhän voi sitten itse päättää mikä miellyttää. A-Starsissa vähän pitempi se ylävartalon "osa". Varmaan huomasitkin että munistahan se melkein kiinni ottaa se dainese. Kuulemma ominaisuus joittenkin viisaampien mukaan...Varmasti hyvän hankinan teit, kyllä se tuntui erittäin laadukkaalta puvulta ja jollain lailla erityisen turvalliselta selkäosan puolesta.No hyvinhän se sit sopii! Mullakin vähän puristaa yläkropasta. Mut sehän se homman nimi onkin. Vähän ku hengitystä pidättää ku laittaa vetskarin kii ni kyl se siitä. Mullakin persusta vähä roikkuu mut ei kai se menoa haittaa. Lienekö tarkoituksella tehty vähän liikkumavaraa siihen. Tai sit sen on suunniteltu porukoille joilla on todella iso perseKokeilin Stormilla juuri tuota Kirishiman 1-osaista koossa 50. Itse olen 178cm, 75kg. Se oli mulle yläkropasta karvan verran liian tiukka, jaloista oikein hyvä mutta persiistä taasen turhan löysä. Ajoasennossa se tuntui tosin ihan kohtalaiselta.No niin. Nyt ostin sitten Dainesen kirishiman 1-osaisena. Varsin hyvän tuntuinen haalari kyllä on. Selkäsuojan otin kanssa, wawen. Tuo kirishimahan on rata-ajoon suunniteltu. Erittäin joustava ja notkee olo kyllä verrattuna kokonahkaisiin pukuihin noin yleensä ottaen! Siinähän on jo tosin aika paljon kangasta rinnuksissa, haaroissa ja käsissä ja jaloissa-kaikkialla!
![]()
Hyvä puku se onTähän mennessä kokeilemistani paras-ja kallein... Yllättäen.![]()
Yks miinus vaan. Pyörän suorituskyky kuskeineen huononee tuon nahkapuvun suuren painon takia.![]()
Joo ja pitää sit joskus muistaa hankkia vielä se sadehaalari.
Itse meinaan vielä sovittaa muutamia muitakin malleja ennen kuin teen kaupat. Tuota Alpinestarin uutta Vector pukua olen myös katsellut, tarkoitus olisi ensi viikolla kokeilla jossain. Et sattumalta contest kokeillut itse sitä?