Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä 2-osainen sallitaan kunhan se on sellainen jossa takki kiinnittyy housuihin koko vyötärön ympäri menevällä liitoksella(esim. vetoketjulla). En nyt ihan satavarma ole tästä mut melko varma kuitenkin...Sallitaankos kaksiosainen esim. jokkiksessa? Ei kyllä ole mitään suunnitelmia, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Kävin tuommosta berikin yksiosaista sovittamassa ja se oli ainakin sopiva.
Minä kun ostin oman 2-osaisen puvun, niin myyjä varmisti etten kai ole suunnitellut kisoja ajavani, koska 2-osaista ei saa käyttää kisoissa. Mikä sitten on rajana mikä on kisa ja mikä ei. Mutta vahva veikkaus ettei jokkista saa ajaa 2-osaisella puvulla. Ratamiehet osaa tähän tietysti heti vastata, kun sattuvat tämän kysymyksen löytämään.Sallitaankos kaksiosainen esim. jokkiksessa? Ei kyllä ole mitään suunnitelmia, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Kävin tuommosta berikin yksiosaista sovittamassa ja se oli ainakin sopiva.
2-osainen kelpaa, jos housut ja takki on ommeltu _kunnolla_ yhteen.Minä kun ostin oman 2-osaisen puvun, niin myyjä varmisti etten kai ole suunnitellut kisoja ajavani, koska 2-osaista ei saa käyttää kisoissa. Mikä sitten on rajana mikä on kisa ja mikä ei. Mutta vahva veikkaus ettei jokkista saa ajaa 2-osaisella puvulla. Ratamiehet osaa tähän tietysti heti vastata, kun sattuvat tämän kysymyksen löytämään.Sallitaankos kaksiosainen esim. jokkiksessa? Ei kyllä ole mitään suunnitelmia, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Kävin tuommosta berikin yksiosaista sovittamassa ja se oli ainakin sopiva.
Onko 1. vai 2.-puvuksi? Jos on jo irtotakki joka toimii muuten hyvin niin 1-osanen, jos ei eikä meinaa kisata niin 2-osainen. Ite meinasin laittaa 1-osasen seuraavaksi, kun entisestään jää 2-osanen "katu"-puku. Ainakin mun 2-osanen A-star "puristaa" vuötäröltä yhdessä selkäsuojan "kureliivin" kanssa. /zOlen hankkimassa nahkapukua ja löysin aika edullisen kaksiosaisen. Mitä huonoja puolia tuossa kaksiosaisuusdessa on? Onko niissä huonommat suojat tai istuvuus? Puku on tuommonen Berik. kuva
Totta! Mulla on Lindstrands moto-housut niin ei haittaa pahasti, kun vyötärö on korkea, mutta silti.. /z... 2-osaisen takkiosa on todella lyhyt ...
Osa sovittaa liikkeissä, osa tilaa ja sovittaa kotona. Jos ei ole sopiva niin palauttaa tai myy eteenpäin ja tilaa uuden. /zMiten te uskallatte tilata netistä noita pukuja, eikös ole aika vaikeaa tietää oma koko? Vai käyttekö ensin sovittamassa pukua jossain liikkeessä![]()