• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1-os.nahkapuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PATA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miten tuo nahkojen osto voi olla noivvaikeeta? Mää ostin 4:iidennen 2-osaisen nahkapuvun merkkiä Sweep messuilta hintaan 250e. Sopiiko kuin nenä *yllyyn ja on hyvän näköinenkin. Siis puku! Mä oon yhtä ruma kuin aikaisemminkin!  
biggrin.gif
Sovitukseen meni aikaa 30 sekuntia ja ei kun Visaa höyläämään kassalle.
No sano muuta! Miten se voikin olla näin vaikeeta  
nixweiss.gif

Ehkä mä oon vaikee luonne tai sit tässä mättää joku muu
biggrin.gif

Toki naisille pukuja on tosin vähän ja me ollaan kuitenkin ihan erimallisia kuin miehet. Ja jos sattuu olee tällänen hassunmallinen pötkylä (niinno, oothan sä mut nähny  
tounge.gif
), niin eipä löydy hyvin istuvaa ja huonosta ei viitti törkyhintoja pulittaa.

Mut mittatilauksella kun tilaa niin pitäis tulla hyvä  
inlove.gif

Mimmoisia alusasuja suosittelette 1-osaisen puvun alle? Puku on aika tiukka, joten alusasunkin pitäisi siis olla melko hyvin istuva, ettei jää rypyt hankaamaan. Mutta lähinnä siis jo kauhulla ajattelen kesän kuumia päiviä, jos se puku pitää hikiseltä iholta kiskoa pois
crazy.gif
. Semmoista venkoiluahan se on jo nyt, melkein tarvii kaverin avuksi
biggrin.gif
.

Joku urheilukerrasto tms.? Vai sitten oikein semmoinen tähän hommaan tarkoitettu puku (missä ei sitten tietty ollu liikkeessä tarpeeks pientä kokoa, kun oli miesten mitoituksilla..
sad_orig.gif
)?

Itse käytän noita urheilualusasuja aina ajopuvun alla olipahan kylmä tai kuuma keli. Varsinkin kuumalla kelillä mukava kun alusasu johtaa kosteuden pois iholta. Ei ole koskaan nihkeä olo, eikä puku liimaudu ihoon kiinni. kannattaa valita sellainen alusasu joka on pinnaltaan liukas. Helpottaa nahkapuvun pukemista ja riisumista.

Mimmoisia alusasuja suosittelette 1-osaisen puvun alle? Puku on aika tiukka, joten alusasunkin pitäisi siis olla melko hyvin istuva, ettei jää rypyt hankaamaan. Mutta lähinnä siis jo kauhulla ajattelen kesän kuumia päiviä, jos se puku pitää hikiseltä iholta kiskoa pois
crazy.gif
biggrin.gif
.

Joku urheilukerrasto tms.? Vai sitten oikein semmoinen tähän hommaan tarkoitettu puku (missä ei sitten tietty ollu liikkeessä tarpeeks pientä kokoa, kun oli miesten mitoituksilla..
sad_orig.gif
)?
Dainesen alusasu, on sellasta stretsi tavaraa, että on ainakin jämpti ja luulis kokoja löytyvän.

Itse olen moista käyttänyt ja myös siitä tykännyt.

crazy.gif
biggrin.gif
.

sad_orig.gif
)?
Lähes mikä tahansa tekokuitu-alusvaate("haalari")/vaatteet("paita+housut") täyttää noi kriteerit. Puuvillaista ei kannata ostaa tohon nimenomaiseen käyttöön.

Retkeilyasusteista vois löytyy helpolla sopiva koko. Eli jostain isommasta urheiluvarusteita myyvästä liikkeestä.
Jos siis esim mp-liikkeistä ei löydy sopivia kokoja/malleja.

Ja reikänahkapuku on ehdoton kesäkeleille, ellei sulla jo ole semmoista(?).
Tosin menee se nollakelissäkin kun pistää windstopperit jne alle.

Mimmoisia alusasuja suosittelette 1-osaisen puvun alle?...
...Joku urheilukerrasto tms.? Vai sitten oikein semmoinen tähän hommaan tarkoitettu puku ...

Mä kävin hakemassa EuroBaikkerista alushaalarin huimaan 20€ hintaan. Ja toimii kun junan vessa. Lisäks mulla on teknistä aluskerrastoa viileemmille keleille, thaikuista sai halvalla..

Lähes mikä tahansa tekokuitu-alusvaate("haalari")/vaatteet("paita+housut") täyttää noi kriteerit. Puuvillaista ei kannata ostaa tohon nimenomaiseen käyttöön... ...Ja reikänahkapuku on ehdoton kesäkeleille, ellei sulla jo ole semmoista(?).

Kyllä mulla ainakin oli viilee viimekesänä useampanakin päivänä. Eikä mun puvun alle kyllä mitään windstoppereita mahdu. Kai. Vai onko niitä kuinka ohuita aluspukuja?

Päädyin kyllä 2-osaiseen pukuun, koska se on käytännöllisempi minulle. Pääosa kilometreistä tulee kuitenkin kadulta
smile_org.gif

Niin mullakin mutta silti otin 1-osaisen. Toimii paremmin vaikkakin hankalampi saada päälle...

Mää olen ennenkin maininnut, mutta aina vaan...  Vessassa/puskassa/***kalla/tyttöpi**alla on helpompaa pistäytyä 2-osaisen puvun kanssa, mutta jos tykkää ähistä,puhista ja laskea housujensa sijasta housuihinsa,niin....  
biggrin.gif

Eedittiä... puvun alle kantsii pistää:Alimmaiseksi hikeä siirtävä urheilukerrasto (2-osainen yo. syistä) tai -paita. Sitten imupaidaksi kelpaa puuvillainenkin t-paita. Se imaisee hiet itseensä ja sen voi vaihtaa helposti. Tollee mää.... mut määhän vaan tourinkia väännän.
tounge.gif

Lähes mikä tahansa tekokuitu-alusvaate("haalari")/vaatteet("paita+housut") täyttää noi kriteerit. Puuvillaista ei kannata ostaa tohon nimenomaiseen käyttöön... ...Ja reikänahkapuku on ehdoton kesäkeleille, ellei sulla jo ole semmoista(?).
Kyllä mulla ainakin oli viilee viimekesänä useampanakin päivänä. Eikä mun puvun alle kyllä mitään windstoppereita mahdu. Kai. Vai onko niitä kuinka ohuita aluspukuja?
Onks millimetri paljo vai vähä? Ei ne baut sen paksumpii oo?
Ja aikast pinkee nahkapuku saa olla jos ei pari milliä alkkareita mahu alle.

Mää olen ennenkin maininnut, mutta aina vaan...  Vessassa/puskassa/***kalla/tyttöpi**alla on helpompaa pistäytyä 2-osaisen puvun kanssa, mutta jos tykkää ähistä,puhista ja laskea housujensa sijasta housuihinsa,niin....  
biggrin.gif
Totta. 1-osaisen kanssa saa varoo, ettei kaulus kastu
omg.gif
. Ja muutenkin sen väliaikaisriisuminen on kuin banaania kuoris
biggrin.gif
.

biggrin.gif
Mieluummin kuorin yksosasen pois päältä vessakäynnin ajaksi kun kuorin kaadossa oman ihon ja lihat rullalle vetoketjun repeämisen vuoksi.

...Eikä mun puvun alle kyllä mitään windstoppereita mahdu. Kai. Vai onko niitä kuinka ohuita aluspukuja?
Onks millimetri paljo vai vähä? Ei ne baut sen paksumpii oo?
Ja aikast pinkee nahkapuku saa olla jos ei pari milliä alkkareita mahu alle.
No onhan noi puvut aina kutistunu pesussa, varsinkin näin joulun jälkeen
biggrin.gif

Tjaa, mulle kun tuli mieleen windstopperista sellanen northfacen fleece - tyylinen ratkaisu...

biggrin.gif
Mieluummin kuorin yksosasen pois päältä vessakäynnin ajaksi kun kuorin kaadossa oman ihon ja lihat rullalle vetoketjun repeämisen vuoksi.
Paljonko noita housut-takin yhdistäviä vetskareita on hajonnut lipoissa? Jos vetskari on vedetty täysin kiinni, niin lujalta ainakin tuntuu. Sun ajoissa tietty sattuu ja tapahtuu enempi kuin keskiverto harrastelijaratailijan ajoissa.
smile_org.gif

tulipa ite tänää ostettua tollane sweepin 1 osainen "wannabee" kengurunnahka puku. Ja jumalauta ikinä ei oo sopinu mikään vaate näi hyvin päälle  
smile_org.gif
mitä nyt vehkeet ruhjoutuu toisee lahkeesee nii ettei varmaa enää niille mitää käyttöä mut pientähä toi on  
biggrin.gif
siis oikeasti hyvä puku! Toine ongelma viellä et puvun saa kyl päälle mut jouduin naapurin ovea kolkuttaa et sain pois ...

tulipa ite tänää ostettua tollane sweepin 1 osainen "wannabee" kengurunnahka puku. Ja jumalauta ikinä ei oo sopinu mikään vaate näi hyvin päälle  
smile_org.gif
mitä nyt vehkeet ruhjoutuu toisee lahkeesee nii ettei varmaa enää niille mitää käyttöä mut pientähä toi on  
biggrin.gif
siis oikeasti hyvä puku! Toine ongelma viellä et puvun saa kyl päälle mut jouduin naapurin ovea kolkuttaa et sain pois ...
Lisää noihin poisotto fiiliksiin vielä tulipalopaskahätä, niin kusessa olet... ja pa*kassa?
biggrin.gif

smile_org.gif
biggrin.gif
Lisää noihin poisotto fiiliksiin vielä tulipalopaskahätä, niin kusessa olet...  ja pa*kassa?  
biggrin.gif
Sua se tuntuu muiden kakka jutut jännittävän.
biggrin.gif
Onhan se helpompaa 2 osasilla, tuli selväksi.

smile_org.gif
biggrin.gif
Käy hakee sweepin alusasu, maksaa joku 30e ja sen jälkeen nahkapuku käytännössä tippuu poista päältä ku vetoketjun avaa
smile_org.gif

smile_org.gif
biggrin.gif
Käy hakee sweepin alusasu, maksaa joku 30e ja sen jälkeen nahkapuku käytännössä tippuu poista päältä ku vetoketjun avaa
smile_org.gif
Viellä ku sais sweepin tekemät munasuoja ttoho pukuu...

Back